портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Нарада з розпорядниками та одержувачами коштів державного і місцевих бюджетів у Сихівському районі м. Львова

Опубліковано 20 березня 2015 року, 15:39

18 березня 2015 року працівниками управління Державної казначейської служби України у Сихівському районі м.Львова Львівській області (далі-управління Казначейства) була проведена нарада з розпорядниками та одержувачами  коштів державного і місцевих бюджетів, що обслуговуються в управлінні Казначейства.

           Начальник управління Казначейства Закалик  Галина  Михайлівна  у своєму виступі звернула увагу присутніх на виконання  Закону України від 07.04.2011 №3206-VІ «Про засади запобігання і протидії корупції» та нагадала про необхідність подання декларацій до 01 квітня всіма посадовими особами розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, які виконують організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські обов’язки, як на держслужбі так і в органах місцевого самоврядування. Декларації необхідно подати до кадрової служби за місцем роботи. Далі у своєму виступі Галина Михайлівна повідомила, що ті установи, котрі є платниками ПДВ мають право анулювати реєстрацію платника ПДВ, якщо за останні 12 календарних місяців  обсяг оподатковуваних ПДВ операцій не перевищував 1 млн. грн. (раніше було 300 тис. грн.)

            Особливу увагу присутніх Галина Михайлівна зосередила на запровадженні дистанційного розрахункового обслуговування з використанням програмно – технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство». Проаналізувала Типовий договір, дорожню карту для клієнта, вимоги до комп’ютерів та носіїв ключової інформації, до антивірусного захисту комп’ютерів. Вказала на переваги дистанційного обслуговування, отримання виписок в електронному вигляді та контроль стану рахунків в режимі он-лайн. Відповіла на запитання, що виникали: про кількість ключів, їх орієнтовну вартість, частоту заміни. Також Закалик Г.М. подякувала присутнім за готовність працювати в даному напрямку та запевнила, що на всі запитання буде відповідати сервісний центр на рівні Державної казначейської служби України, що буде працювати в режимі безкоштовних гарячих ліній.

Заступник начальника управління-начальник відділу видатків та обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів Руденко Валентина Іванівна звернула  увагу присутніх на правильність оформлення довідок змін до кошторису та на порядок заповнення та подання розпорядниками бюджетних коштів форми «Зведення показників спеціального фонду кошторису»

            Начальник відділу звітності та бухгалтерського обліку операцій з виконання бюджетів-головний бухгалтер Бідун Майя Мирославівна    проаналізувала  річну фінансову  звітність  за  2014 рік, зупинилась на типових помилках, які допускають головні бухгалтери  та  звернула  увагу  учасників  наради на  своєчасному поданні фінансової звітності, недопущення наявності простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості.

Також Майя Мирославівна нагадала про подання до 1 квітня 2015 року Анкет про виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень за 2014 рік та стисло провела роз’яснення щодо призначення та звільнення головних бухгалтерів бюджетної установи. Відповідно до пункту 3 статті 56 Бюджетного кодексу України завдання та функціональні обов’язки бухгалтерських служб, повноваження керівника бухгалтерської служби у бюджетних установах – головного бухгалтера визначаються Кабінетом Міністрів України. Призначення та звільнення головного бухгалтера бюджетної установи здійснюється відповідно до законодавства про працю.  

 Далі у своєму виступі Майя Мирославівна  розповіла про нові  методичні рекомендації щодо облікової політики суб’єктів державного сектору на основі національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку та інших нормативно-правових актів, а також погодження розпорядчого документу про облікову політику суб’єктом державного сектору вищого рівня.

З 1 січня 2015 року змінився порядок оприбуткування необоротних активів, кореспонденція рахунків та порядок документування операцій з їх надходження, визначення первісної вартості основних засобів, тому з метою приведення у відповідність із законодавством України були затверджені Зміни до Порядку складання фінансової, бюджетної та іншої звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затвердженого наказом  Міністерством фінансів України від 24.01.2012  № 44.

             В ході наради  працівниками управління Казначейства  були надані  вичерпні відповіді  на всі запитання учасників наради.

 

Зліва направо: начальник відділу звітності та бухгалтерського обліку операцій з виконання бюджетів-головний бухгалтер Бідун М.М.,

начальник управління Закалик Г.М., заступник начальника управління-начальник відділу видатків та обслуговування розпорядників коштів

та інших клієнтів Руденко В.І.

 

 

Учасники наради

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux