«Гаряча» телефонна лінія Казначейства:
довідково-консультативна допомога протягом березня 2025 року
У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 № 361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.
Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.
Так, протягом березня 2025 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу на 864 телефонних дзвінка громадян.
У зверненнях переважала така тематика:
контактні номери телефонів та адреси – 127 звернень;
виплати аліментів – 22 звернення;
повернення зайво чи помилково сплачених коштів – 133 звернення;
виплати допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим особам, допомоги по безробіттю – 43 звернення;
питання казначейського обслуговування – 78 звернень;
виконання судових рішень – 76 звернень;
зарахування коштів – 67 звернень;
реквізити рахунків – 53 звернення;
повернення судового збору – 70 звернень;
система дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» – 85 звернень;
електронне адміністрування ПДВ – 33 звернення;
відкриття/закриття рахунку – 5 звернень;
питання роботи програмного забезпечення – 14 звернень;
цифровий електронний підпис - 16 звернень;
питання методологічного характеру – 8 звернень;
скарги – 4 звернення;
звернення стосовно іншої тематики – 26 звернень;
вебпортал – 1 звернення;
Є – звітність - 3 звернення.
За географією протягом березня 2025 року телефонні дзвінки розподілялися таким чином:
з Вінницької області – 16 звернень;
з Волинської області – 6 звернень;
з Дніпропетровської області – 88 звернень;
з Донецької області –47 звернень;
з Житомирської області – 18 звернень;
із Закарпатської області – 11 звернень;
із Запорізької області – 14 звернень;
з Івано-Франківської області – 17 звернень;
з Київської області – 60 звернень;
з Кіровоградської області – 12 звернень;
з Луганської області – 5 звернень;
з Львівської області – 34 звернення;
з Миколаївської області – 16 звернень;
з Одеської області – 47 звернень;
з Полтавської області – 26 звернень;
з Рівненської області – 21 звернення;
із Сумської області –13 звернень;
з Тернопільської області – 2 звернення;
з Харківської області – 34 звернення;
з Херсонської області – 8 звернень;
з Хмельницької області – 9 звернень;
з Черкаської області – 13 звернень;
з Чернівецької області – 6 звернень;
з Чернігівської області –21 звернення;
з міста Києва – 317 звернень;
не надано інформацію щодо місцезнаходження – 3 звернення.
Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на вебпорталі Казначейства. https://www.treasury.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan.