«Гаряча» телефонна лінія Казначейства:
довідково-консультативна допомога протягом І кварталу 2023 року
У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 № 361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.
Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.
Так, протягом І кварталу 2023 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу на 2 027 телефонних дзвінків громадян.
У зверненнях переважала така тематика:
контактні номери телефонів та адреси: 655 звернень;
реквізити рахунків: 433 звернення;
виконання судових рішень: 240 звернень;
виплати допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим особам, допомоги по безробіттю: 130 звернень;
повернення зайво чи помилково сплачених коштів: 116 звернень;
система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство»: 85 звернень;
електронне адміністрування ПДВ: 75 звернень;
повернення судового збору: 52 звернення;
цифровий електронний підпис: 41 звернення;
зарахування коштів: 29 звернень;
питання методологічного характеру: 13 звернень;
робота в системі АС «Є-звітність»: 12 звернень;
звернення стосовно іншої тематики: 146 звернень.
За географією протягом І кварталу 2023 року телефонні дзвінки розподілялися таким чином:
з міста Києва – 711 звернень;
з Вінницької області – 71 звернення;
з Волинської області – 40 звернень;
з Дніпропетровської області – 150 звернень;
з Донецької області – 113 звернень;
з Житомирської області – 62 звернення;
із Закарпатської області – 15 звернень;
із Запорізької області – 39 звернень;
з Івано-Франківської області – 21 звернення;
з Київської області – 150 звернень;
з Кіровоградської області – 19 звернень;
з Луганської області – 28 звернень;
з Львівської області – 58 звернень;
з Миколаївської області – 55 звернень;
з Одеської області – 83 звернення;
з Полтавської області – 72 звернення;
з Рівненської області – 29 звернень;
із Сумської області – 70 звернень;
з Тернопільської області – 20 звернень;
з Харківської області – 82 звернення;
з Херсонської області – 57 звернень;
з Хмельницької області – 28 звернень;
з Черкаської області – 31 звернення;
з Чернівецької області – 7 звернень;
з Чернігівської області – 16 звернень.
Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на вебпорталі Казначейства https://www.treasury.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan .