«Гаряча» телефонна лінія Казначейства:
довідково-консультативна допомога протягом січня 2023 року
У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 № 361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.
Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.
Так, протягом січня 2023 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу на 853 телефонні дзвінки громадян.
У зверненнях переважала така тематика:
реквізити рахунків: 309 звернень;
контактні номери телефонів та адреси: 214 звернень;
виконання судових рішень: 79 звернень;
виплати допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим особам, допомоги по безробіттю: 57 звернень;
повернення зайво чи помилково сплачених коштів: 38 звернень;
електронне адміністрування ПДВ: 31 звернення;
повернення судового збору: 26 звернень;
система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство»: 20 звернень;
зарахування коштів: 17 звернень;
цифровий електронний підпис: 9 звернень;
робота в системі АС «Є-звітність»: 8 звернень;
питання методологічного характеру: 6 звернень;
звернення стосовно іншої тематики: 39 звернень.
За географією протягом січня 2023 року телефонні дзвінки розподілялися таким чином:
з міста Києва – 318 звернень;
з Вінницької області – 34 звернення;
з Волинської області – 20 звернень;
з Дніпропетровської області – 78 звернень;
з Донецької області – 36 звернень;
з Житомирської області – 26 звернень;
із Закарпатської області – 7 звернень;
із Запорізької області – 15 звернень;
з Івано-Франківської області – 7 звернень;
з Київської області – 70 звернень;
з Кіровоградської області – 9 звернень;
з Луганської області – 9 звернень;
з Львівської області – 20 звернень;
з Миколаївської області – 24 звернення;
з Одеської області – 33 звернення;
з Полтавської області – 20 звернень;
з Рівненської області – 12 звернень;
із Сумської області – 21 звернення;
з Тернопільської області – 5 звернень;
з Харківської області – 38 звернень;
з Херсонської області – 16 звернень;
з Хмельницької області – 15 звернень;
з Черкаської області – 14 звернень;
з Чернівецької області – 1 звернення;
з Чернігівської області – 5 звернень.
Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на вебпорталі Казначейства https://www.treasury.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan .