«Гаряча» телефонна лінія Казначейства:
довідково-консультативна допомога протягом вересня 2025 року
У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 № 361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.
Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.
Так, протягом вересня 2025 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу на 1091 телефонних дзвінків громадян.
У зверненнях переважала така тематика:
контактні номери телефонів та адреси – 152 звернення;
виплати аліментів – 41 звернення;
повернення зайво чи помилково сплачених коштів – 176 звернень;
виплати допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим особам, допомоги по безробіттю – 142 звернення;
питання казначейського обслуговування – 38 звернень;
виконання судових рішень – 116 звернень;
зарахування коштів – 60 звернень;
реквізити рахунків – 56 звернень;
повернення судового збору – 46 звернень;
система дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» – 100 звернень;
електронне адміністрування ПДВ – 24 звернення;
відкриття/закриття рахунку – 26 звернень;
питання роботи програмного забезпечення – 37 звернень;
цифровий електронний підпис - 28 звернень;
питання методологічного характеру – 0 звернень;
робота в системі АС «Є-звітність» – 3 звернення;
робота веб-порталу Казначейства – 1 звернення;
скарги – 1 звернення;
звернення стосовно іншої тематики – 44 звернення.
За географією протягом вересня 2025 року телефонні дзвінки розподілялися таким чином:
з Вінницької області – 32 звернення;
з Волинської області – 18 звернень;
з Дніпропетровської області – 91 звернення;
з Донецької області – 42 звернення;
з Житомирської області – 15 звернень;
із Закарпатської області – 15 звернень;
із Запорізької області – 26 звернень;
з Івано-Франківської області – 15 звернень;
з Київської області – 86 звернень;
з Кіровоградської області –26 звернень;
з Луганської області – 9 звернень;
з Львівської області – 34 звернення;
з Миколаївської області – 27 звернень;
з Одеської області – 55 звернень;
з Полтавської області – 37 звернень;
з Рівненської області – 25 звернень;
із Сумської області – 17 звернень;
з Тернопільської області – 11 звернень;
з Харківської області – 57 звернень;
з Херсонської області – 5 звернень;
з Хмельницької області – 24 звернення;
з Черкаської області – 28 звернень;
з Чернівецької області – 19 звернень;
з Чернігівської області – 26 звернень;
з міста Києва – 350 звернень;
з інших країн світу (Німеччина) – 1 звернення.
Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на вебпорталі Казначейства.