Гаряча» телефонна лінія Казначейства:
довідково-консультативна допомога протягом листопада 2025 року
У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 № 361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.
Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.
Так, протягом листопада 2025 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу на 951 телефонних дзвінків громадян.
У зверненнях переважала така тематика:
контактні номери телефонів та адреси – 112 звернень;
виплати аліментів – 27 звернень;
повернення зайво чи помилково сплачених коштів – 171 звернення;
виплати допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим особам, допомоги по безробіттю – 48 звернень;
питання казначейського обслуговування – 77 звернень;
виконання судових рішень – 118 звернень;
зарахування коштів – 49 звернень;
реквізити рахунків – 45 звернень;
повернення судового збору – 23 звернення;
система дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» – 68 звернень;
електронне адміністрування ПДВ – 73 звернення;
відкриття/закриття рахунку – 29 звернень;
питання роботи програмного забезпечення – 22 звернення;
цифровий електронний підпис - 21 звернення;
питання методологічного характеру – 0 звернень;
робота в системі АС «Є-звітність» – 9 звернень;
скарги – 5 звернень;
звернення стосовно іншої тематики – 54 звернення.
За географією протягом листопада 2025 року телефонні дзвінки розподілялися таким чином:
з Вінницької області – 23 звернення;
з Волинської області – 10 звернень;
з Дніпропетровської області – 70 звернень;
з Донецької області – 21 звернення;
з Житомирської області – 29 звернень;
із Закарпатської області – 13 звернень;
із Запорізької області – 23 звернення;
з Івано-Франківської області – 27 звернень;
з Київської області – 72 звернення;
з Кіровоградської області – 15 звернень;
з Луганської області – 8 звернень;
з Львівської області – 54 звернення;
з Миколаївської області – 15 звернень;
з Одеської області – 46 звернень;
з Полтавської області – 26 звернень;
з Рівненської області – 13 звернень;
із Сумської області – 18 звернень;
з Тернопільської області – 10 звернень;
з Харківської області – 46 звернень;
з Херсонської області – 23 звернення;
з Хмельницької області – 18 звернень;
з Черкаської області – 19 звернень;
з Чернівецької області – 13 звернень;
з Чернігівської області – 18 звернень;
з міста Києва – 320 звернень;
з інших країн світу (Норвегія) – 1 звернення.
Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на вебпорталі Казначейства.