портал в режимі тестування та наповнення
1545
Урядова гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Нові функціональні можливості СДО

Опубліковано 11 червня 2019 року, 15:24

    На численні звернення користувачів системи дистанційного обслуговування (СДО), Казначейством  розширені   функціональні можливості програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство» за наступними напрямками:

- органам, що контролюють справляння надходжень бюджету, та місцевим фінансовим органам надано можливість отримання виписки з рахунків за надходженнями (згідно заявок про отримання виписки).

- розпорядникам бюджетних коштів надано можливість транспортування через СДО Мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів/реєстри змін до неї (згідно заявок про надання доступу);

- клієнтам надано можливість вибору підпису (посадової особи) та кількості підписів (посадових осіб) для кожного окремого типу документів (згідно заявок про надання доступу);

Інформативно-довідкові матеріали та зразки документів, що використовуються  у процесі підключення, надання доступу та використання СДО за посиланням:   

 Система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» > Інформативно-довідкові документи;

 Система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» > Зразки документів.

         Користувачам СДО, які вже уклали договір про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство», слід заповнити та подати в орган Казначейства за місцем обслуговування документи:

- для обслуговування щодо мережі :

Заявку про надання доступу до системи дистанційного обслуговування клієнтів з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство» (розпорядники бюджетних коштів);

- для отримання виписки з рахунків за надходженнями:

   Заявку для отримання виписки з рахунків за надходженнями засобами системи дистанційного обслуговування клієнтів з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство» (для органу, що контролює справляння надходжень бюджету),

   Заявку для отримання виписки з рахунків за надходженнями засобами системи дистанційного обслуговування клієнтів з використанням програмно-технічного комплексу  «Клієнт Казначейства – Казначейство» (для місцевого фінансового органу).

   Нагадуємо, що з «Керівництвом користувача» комплексу можна ознайомитись у модулі "Сервіс-служба" загального інформаційного блоку, який  розташовано в правій частині Головної сторінки системи.  

   Консультації з вищевказаних питань можливо отримати в Управлінні електронних сервісів Казначейства (тел. для довідок 281-49-58) та органах Казначейства за місцем обслуговування