портал в режимі тестування та наповнення
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Статистично-аналітична інформація щодо звернень громадян на "гарячу" телефонну лінію

Опубліковано 02 січня 2019 року, 14:25

«Гаряча» телефонна лінія Казначейства:

довідково-консультативна допомога протягом 2018 року

У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 № 361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером    (044) 281-49-16.

Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.

Так, протягом 2018 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу на 12 127 телефонних дзвінків громадян.

У зверненнях переважала така тематика:

  • робота в системі АС «Є-звітність»: 2 470 звернень;
  • виконання судових рішень: 1 982 звернення;
  • система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство»: 1 513 звернень;
  • субвенції, виплати ПФУ: 1 237 звернень;
  • реквізити рахунків: 1 194 звернення;
  • контактні номери телефонів і адреси: 933 звернення;
  • повернення зайво чи помилково сплачених коштів: 677 звернень;
  • електронне адміністрування ПДВ: 533 звернення;
  • повернення судового збору: 297 звернень;
  • робота Веб-порталу: 273 звернення;
  • питання методологічного характеру: 261 звернення;
  • цифровий електронний підпис: 232 звернення;
  • відкриття/закриття рахунків: 54 звернення;
  • звернення стосовно іншої тематики: 471 телефонний дзвінок.

За географією протягом 2018 року телефонні дзвінки розподілилися таким чином:

  • з міста Києва – 4 071 звернення;
  • з Вінницької області – 348 звернень;
  • з Волинської області – 194 звернення;
  • з Дніпропетровської області – 1 057 звернень;
  • з Донецької області – 432 звернення;
  • з Житомирської області – 281 звернення;
  • із Закарпатської області – 132 звернення;
  • із Запорізької області – 413 звернення;
  • з Івано-Франківської області – 170 звернень;
  • з Київської області – 950 звернень;
  • з Кіровоградської області – 190 звернень;
  • з Луганської області – 230 звернень;
  • з Львівської області – 326 звернень;
  • з Миколаївської області – 270 звернень;
  • з Одеської області – 495 звернень;
  • з Полтавської області – 397 звернень;
  • з Рівненської області – 210 звернень;
  • із Сумської області – 239 звернень;
  • з Тернопільської області – 164 звернення;
  • з Харківської області – 561 звернення;
  • з Херсонської області – 186 звернень;
  • з Хмельницької області – 175 звернень;
  • з Черкаської області – 342 звернення;
  • з Чернівецької області – 103 звернення;
  • з Чернігівської області – 174 звернення.

9 громадян – нерезиденти України, 8 громадян не повідомили своє місцезнаходження.

Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на офіційному Веб-порталі Казначейства та на Веб-сторінках Головних управлінь Казначейства.