ЗДІЙСНЕННЯ ПОПЕРЕДНЬОГО ТА ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ
ПРАЦІВНИКАМИ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО КАЗНАЧЕЙСТВА УКРАЇНИ
Відповідно до пункту 2.11
Порядку обліку зобов’язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного
казначейства України,
затвердженого наказом Державного казначейства України від 09.08.2004 №136
та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.08.2004 за №1068/9667 (із
змінами), працівниками органів Державного казначейства України у
січні-листопаді 2008 року за оперативними даними у процесі реєстрації зобов’язань та/або фінансових зобов’язань
надано 9372 відмови розпорядникам та
одержувачам коштів державного бюджету на загальну суму 1 838 278,8 тис.
грн. і 21 175 відмов розпорядникам та
одержувачам коштів місцевих бюджетів на
загальну суму 1 379 339,6 тис. гривень.
На виконання вимог пункту 12.7 Порядку обслуговування державного бюджету за видатками
та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, затвердженого
наказом Державного казначейства України від 25.05.2004 №89 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.06.2004 за
№716/9315 (із змінами), працівниками органів Державного казначейства України
у січні-листопаді 2008 року за оперативними даними оформлено 9935 відмов у прийнятті до виконання платіжних доручень з виконання
державного бюджету розпорядникам бюджетних
коштів на загальну суму
189 327,4 тис. грн. і 912 відмов одержувачам бюджетних коштів на загальну суму 207 899,7 тис. гривень.
Відповідно до пункту 4.8.1
Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом
Державного казначейства України від 04.11.2002 №205 та зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 26.11.2002 за №919/7207 (із змінами), працівниками
органів Державного казначейства України у січні-листопаді 2008 року за
оперативними даними надано 27 098 відмов у прийнятті до виконання
платіжних доручень з виконання місцевих бюджетів розпорядникам різних рівнів
бюджетних коштів на загальну суму 322 211,6 тис. грн. і 937 відмов
одержувачам бюджетних коштів на загальну суму 30 206,8 тис. гривень.