14 квітня 2015
року в Управлінні Державної казначейської служби України у Петропавлівському
районі Дніпропетровської області проведено засідання круглого столу з розпорядниками
та одержувачами бюджетних коштів на
тему: «Впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів через
програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства-Казначейство».
Провела
засідання начальник управління Лисунець Людмила
Володимирівна. Нею присутнім були надані роз’яснення щодо переваг
обслуговування через систему дистанційного обслуговування клієнтів, а саме, що приєднання
до системи віддаленого доступу клієнтів Казначейства через ПТК «Клієнт
казначейства – Казначейство» спростить проходження платежів, підвисить відмовостійкість інформаційного середовища, спростить
обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів органами Казначейства.
При цьому розпорядники та одержувачі бюджетних коштів отримають можливість в
режимі реального часу відстежувати стан рахунків, відкритих в територіальних
органах Державної казначейської служби України, проходження платежів, отримання
виписок по рахунках тощо. Також начальник управління детально висвітлила процедуру підключення
клієнтів до система дистанційного обслуговування та які документи при цьому
повинні бути надані до органу Казначейства. Крім того, повідомила, що дорожню
карту з цього питання можна знайти на сайті http://www.treasury.gov.ua/ у розділі
«електронні сервіси», де представлена вся інформація й документи для
організації роботи по долученню до системи.