Управлінням
Державної казначейської служби України у Кіровському районі м.Дніпропетровська
з
метою спрощення й оптимізації обслуговування розпорядників, одержувачів
бюджетних коштів а також інших клієнтів казначейства, починаючи з квітня 2015
року постійно проводяться робочі наради з установами, організаціями, що
обслуговуються в управлінні, щодо інформування про впровадження Системи
дистанційного обслуговування клієнтів казначейства через програмно-технічний
комплекс «Клієнт казначейства - Казначейство» з використанням електронного
цифрового підпису.
За
результатами нарад дві установи, а саме – Дніпропетровський центр професійно-технічної
освіти державної служби зайнятості та Управління праці та соціального захисту
населення Кіровської районної у місті Дніпропетровську ради, виявили бажання
обслуговуватись через Систему
дистанційного обслуговування клієнтів казначейства.
З названими
установами укладені договори про обслуговування з використанням Системи
дистанційного обслуговування клієнтів Казначейства, ведеться подальша робота із
її впровадження.
На фото: робочу нараду з представниками організацій, що
обслуговуються в УДКСУ у Кіровському районі м.Дніпропетровська щодо впровадження системи дистанційного
обслуговування проводить начальник управління Собуцька
Н.В.