09 грудня 2015 року у Головному управлінні
Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області відбулося чергове розширене засідання Колегії за участі керівників структурних підрозділів Головного управління
та начальників райміськуправлінь
області. На порядок денний засідання винесено чотири питанння:
1. Використання у 2015 році субвенцій з державного бюджету та місцевих бюджетів. Організація роботи з повернення невикористаних
сум субвенцій наприкінці бюджетного
періоду.
Доповідач: начальник управління міжбюджетних відносин та моніторингу видатків місцевих бюджетів Тупика О.В.
2. Стан запровадження дистанційної форми обслуговування розпорядників та одержувачів
бюджетних коштів через програмно-технічний комплекс «Клієнт
Казначейства – Казначейство».
Доповідач: начальник управління інформаційних технологій та захисту інформації Лернер Г.А
3. Виконання територіальними управліннями Казначейства рішень колегій та розпорядчих документів Державної казначейської служби України та Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області з питань утримання
апаратів управлінь.
Доповідач : начальник планово-фінансового відділу - головний
бухгалтер Бардіна
А.В.
4. Основні операції органів Державної казначейської служби України при завершенні бюджетного 2015 року згідно
Технологічних регламентів
Казначейства.
Доповідач: заступник
начальника Головного управління Нароваткіна
Т.О.
В результаті обговорення зазначених питань Колегія винесла ряд важливих рішень стосовно
проведення підготовчих заходів, направлених на успішне завершення 2015 бюджетного року, зокрема
щодо своєчасного повернення невикористаних залишків субвенції з державного та місцевих бюджетів. Окремо вирішили поглибити роботу на рівні райміськуправлінь з розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів щодо переходу на обслуговування через систему «Клієнт
Казначейства – Казначейство» тих клієнтів,
які вже
отримали електронні ключі.