У зв’язку з тим, що на телефонну «гарячу» лінію Державної казначейської
служби України (Казначейство) є звернення від громадян, які отримували
телефонні дзвінки від осіб, що представлялися працівниками Казначейства та
пропонували повернути цим громадянам кошти за раніше придбані ними неякісні
речі (харчові добавки, медтехніку тощо) з умовою попередньої сплати покупцями
«страхового внеску», Казначейство вважає за доцільне застерегти від подібних
перерахувань коштів.
Зважаючи на вищевикладене, Казначейство доводить до відома, що повернення
покупцям коштів за придбані ними неякісні товари до компетенції Казначейства не
належить.
Казначейство застерігає громадян щодо перерахування ними власних коштів на
підставі подібних телефонних дзвінків і пропозицій та радить звертатися у таких
ситуаціях до правоохоронних органів.