Щорічно у Головному управлінні Державної казначейської служби України у Закарпатській області проводиться «День відкритих дверей» для студентів навчальних закладів міста.
21 січня 2016 року на традиційний захід завітали студенти ІІ курсу Ужгородського торговельно-економічного коледжу Київського національного торговельно-економічного університету, які навчаються за спеціальністю «Фінанси».
Студенти разом із своїм наставником В.Ю.Смочко зустрілися з керівництвом Головного управління Казначейства. Н.В.Конджарія, начальник Головного управління розповіла про основні завдання та функції органів Казначейства, про дружній та високопрофесійний колектив казначеїв області.
Також студенти ознайомилися із роботою структурних підрозділів. Керівники та спеціалісти Головного управління цікаво та детально розповідали чим займається підрозділ, його функції у системі органів Казначейства, про своїх колег, висококваліфікованих фахівців, якими пишається Головне управління та багато яких, до речі, є випускниками цього навчального закладу.
Юнаків і дівчат зацікавила символіка органів Казначейства - прапор, гімн казначеїв, одержали студенти також і інформацію про професійні періодичні видання, якими користуються працівники казначейської служби, особливу увагу було приділено Всеукраїнському науково-практичному журналу «Казна України» на сторінках, якого багато фахової інформації, але і те, що казначеї цікаві і талановиті люди, не тільки професіонали своєї справи, але і мають безліч захоплень, які успішно реалізовують та є справжніми патріотами своєї держави, активно підтримують і допомагають Збройним Силам України.
Студенти проявили неабиякий інтерес до роботи казначеїв, задавали багато запитань на які отримали грунтовні відповіді.
І гості, і господарі виявилися задоволені зустріччю. Всі висловилися за подальшу плідну співпрацю і сподівання, що перше знайомство продовжиться проходженням виробничих практик студентів у Головному управлінні Казначейства, а згодом, у недалекому майбутньому, казначейська сім»я області поповниться молодою зміною.