27
липня 2015 року Мелітопольським управлінням Державної казначейської служби
України Запорізької області за технічної підтримки Виконавчого комітету
Мелітопольської міської ради Запорізької області проведено семінар з розпорядниками
та одержувачами бюджетних коштів державного та місцевих бюджетів на тему:
«Впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт
Казначейства – Казначейство» та окремі питання, які виникають при
казначейському обслуговуванні бюджетів всіх рівнів».
Відкрили
семінар начальник управління Людмила Шакуріна та заступник
міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Іван Федоров, який
висловив сподівання щодо плідної співпраці учасників семінару в процесі його роботи.
До
уваги слухачів було представлено наступні питання:
процес впровадження системи дистанційного
обслуговування через програмно-технічний комплекс «Клієнт казначейства –
Казначейство» та його переваги;
здійснення
контрольних повноважень органів Державної казначейської служби України в
процесі обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, бюджетні
правопорушення та відповідальність в контексті Бюджетного кодексу України;
зміни в Порядку відкриття та
закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської
служби України та типові порушення, що виникають в ході підготовки
розпорядниками бюджетних коштів передбачених Порядком документів;
проблемні питання щодо оформлення
карток із зразками підписів та відбитка печатки для відкриття рахунків в
органах Казначейства;
питання, які виникають при прийомі
та опрацюванні фінансової та бюджетної звітності розпорядників коштів
державного та місцевих бюджетів;
про особливості обслуговування
коштів місцевих бюджетів у частині бюджету розвитку та власних надходжень
бюджетних установ в установах банків державного сектору.