10 червня 2015
року в Головному управлінні Державної казначейської служби України у
Тернопільській області проведено семінар-нараду з розпорядниками бюджетних
коштів з питань запровадження механізмів
дистанційного обслуговування клієнтів органами Казначейства
Тернопільської області через програмно-технічний комплекс «Клієнт казначейства
– Казначейство».
Начальник
Головного управління Гринчишин Петро Семенович відкрив семінар-нараду.
Порядок денний семінар-наради
1 Впровадження
новітніх технологій, створення передумов для модернізації системи дистанційного
обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів органами Державної
казначейської служби України (виступили – начальник Головного управління
Гринчишин П.С. та заступник начальника Головного управління Зварич
О.П.).
2. Дорожня
карта впровадження системи дистанційного обслуговування (виступив – заступник
начальника управління-начальник відділу прикладного програмного забезпечення та
програмно-технічних комплексів управління інформаційних технологій та захисту
інформації Бортник А.М. ).
3. Порядок
заповнення анкети клієнта для підключення системи дистанційного обслуговування
та договору про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням
програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство» (виступив –
заступник начальника управління-начальник відділу прикладного програмного
забезпечення та програмно-технічних комплексів управління інформаційних
технологій та захисту інформації Бортник А.М. ).
4. Запитання –
відповіді.
5. Підведення
підсумків та закриття семінар-наради (виступив – начальник Головного управління
Гринчишин П.С.).
Представники
Казначейства також звернули увагу на переваги даного дистанційного
обслуговування.
За
результатами даної семінар-наради частина розпорядників коштів виявили бажання
впровадити систему дистанційного обслуговування через програмно-технічний
комплекс «Клієнт казначейства – Казначейство».