19 листопада 2015 року Голова Казначейства Тетяна Слюз,
перебуваючи з робочим візитом у Головному управлінні Державної казначейської
служби України у Миколаївській області,
провела економічне навчання в режимі відеоконференцзв’язку та аудіотрансляції
з керівниками та працівниками центрального апарату та територіальних органів Казначейства
з питань казначейського обслуговування об’єднаних територіальних громад.
У ході навчання Тетяна Слюз надала
відповіді на конкретні питання, пов’язані з реформою місцевого самоврядування. Зокрема,
прокоментувала процедури створення об’єднаних територіальних громад та
припинення повноважень органів місцевого самоврядування. Акцентувала увагу на
необхідності вчасного затвердження перспективного плану формування територій
громад та паспорту, які розробляються і затверджуються згідно з Методикою
формування спроможних територіальних громад для створених об’єднаних територіальних громад, і є підставою для передбачення у
законі про державний бюджет міжбюджетних трансфертів для утворених громад.
Наголосила, що відповідно до статті 67
Бюджетного кодексу України бюджети об’єднаних громад формуються на наступний
плановий бюджетний період.
Прокоментувала питання створення
ліквідаційних комісій та оформлення ними карток із зразками підписів та
відбитка печатки, передачі майна органів місцевого самоврядування, складання
звітності та інші важливі питання.
Також Голова Казначейства відмітила, що
в процесі реалізації реформи виявлено низку проблемних питань, які потребують
законодавчо-нормативного врегулювання, по мірі їх урегулювання Казначейство
надаватиме відповідні роз’яснення.