Сьогодні, 8 серпня 2025 року, у м. Києві відбулося чергове засідання Колегії Казначейства під головуванням Голови Казначейства України Тетяни Слюз.
У заході взяли участь члени Колегії та керівний склад апарату Казначейства. Колективи головних управлінь та управлінь (відділень) Казначейства долучилися до роботи Колегії в режимі відеоконференцзв’язку та аудіотрансляції.
У своєму виступі Тетяна Слюз висвітлила актуальні питання діяльності та розвитку органів Казначейства, зокрема: внесення змін до державного бюджету на поточний рік; механізм управління публічними інвестиціями через платформу DREAM (сайт: dream.gov.ua); запровадження в органах Казначейства програми для автоматизації бухгалтерського обліку «ІС-ПРО»; ефективне використання адміністративних приміщень, що перебувають на балансі територіальних органів Казначейства; аспекти забезпечення безперебійного функціонування органів Казначейства у разі загроз, пов’язаних із воєнним станом.
Окремо очільниця Казначейства поінформувала про підсумки своїх робочих візитів до територіальних органів Казначейства в усіх регіонах країни.
Під час засідання Колегії були заслухані доповіді керівного складу апарату Казначейства, зокрема:
- про особливості обслуговування клієнтів Казначейства, залучених до виконання завдань національної безпеки і оборони;
- про огляд змін бюджетного законодавства з питань казначейського обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;
- про заходи територіальних органів Казначейства щодо управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління Казначейства;
- про стан функціонування інформаційно-комунікаційних систем Державної казначейської служби України в умовах воєнного стану.
В обговоренні питань Колегії також взяли участь начальники головних управлінь та управлінь Казначейства.
Підсумовуючи засідання Колегії, Тетяна Слюз підкреслила: успіх казначейської системи залежить від наполегливості та цілеспрямованості керівництва органів Казначейства і злагодженої роботи колективів. Подякувала всім казначеям за сумлінну роботу.