В органах Державної казначейської служби України у
Дніпропетровській області продовжується активна робота по залученню клієнтів до системи
дистанційного обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу
«Клієнт Казначейства – Казначейство».
Так
03.08.2015 в УДКСУ у м. Жовтих Водах проведено презентацію-тренінг, на якому
висвітлені особливості та переваги
переходу на дистанційне обслуговування в органах Казначейства.
Запрошені
головні бухгалтери, уповноважені особи розпорядників та одержувачів бюджетних
коштів мали можливість ознайомитись з принципами побудови клієнтської частини
системи. Фахівці управління презентували можливості програми тв відповіли на запитання
учасників.
Найбільше
питань виникло з приводу пересилання підтвердних документів та підключення за допомою мережі Інтернет. Значна частина
тренінгу присвячена вивченню інтерфейсу та можливостям програми.
Учасники
зустрічі тренінгу подякували організаторам за змістовні роз'яснення та надану практичну допомогу у освоєнні нового
програмного продукту.