Відповідно до Порядку проведення оцінки виконання головним
бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень, затвердженого наказом
Міністерства фінансів України від 01.12.2011 № 1537, станом на 01.05.2015
органами Казначейства Рівненської області проведено оцінку виконання головним бухгалтером бюджетної
установи своїх повноважень та визначено результати.
З 1083 бюджетних установ проведено оцінку в 928 бюджетних
установах (85% від загальної кількості), в т.ч. розпорядників коштів державного
бюджету – 300, розпорядників коштів місцевих бюджетів – 628.
Результат оцінки діяльності всіх головних бухгалтерів
позитивний. При цьому набрали кількість балів нижче максимальної головні
бухгалтери 90 бюджетних установ, якими загалом було допущено 129 недоліків.
В 155 бюджетних установах (15 % від загальної кількості)
діяльність головного бухгалтера не оцінювалася з наступних причин:
102 - головні бухгалтери працюють на займаній посаді менше
року;
26 - головні бухгалтери виконують
обов’язки тимчасово;
18 - посада головного бухгалтера була
вакантною;
2 - припинили діяльність, але не
вилучені з мережі або знаходяться в стадії ліквідації, головних бухгалтерів
звільнено станом на 01.04.2015;
7 - головних бухгалтерів звільнилися
у січні-лютому 2015 року;
Результати оцінки згідно з вимогами пункту 15 Порядку
направлено керівникам та головним бухгалтерам бюджетних установ.