26 лютого 2016 року Управлінням Державної казначейської служби України в Індустріальному районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області в приміщенні
виконкому Самарської районної у місті
ради проведена нарада з розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів Індустріального та Самарського районів щодо стану підключення до системи дистанційного обслуговування. На засідання прибули 43 представники бюджетних установ обох районів.
Засідання проводилось під головуванням начальника
управління Солтан Марії Сергіївни.
Начальник відділу бюджетних надходжень, видатків та обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів Наталя Володимирівна Шишацька доповіла про стан підключення клієнтів
до системи дистанційного обслуговування. На поточну дату
51 клієнт (Індустріальний
район – 18 клієнтів, Самарський
район – 33 клієнти) уклали
договори на дистанційне обслуговування.
Підключені до СДО і працюють 4 розпорядника
бюджетних коштів. З розпорядників бюджетних коштів три установи не вирішили питання про укладення договорів у зв’язку зі зміною керівництва.
На нараді розглянуті проблемні питання клієнтів щодо переходу на дистанційне обслуговування, обговорені можливі шляхи їх вирішення в межах наявної нормативної бази.
Начальником відділу звітності та бухгалтерського обліку операцій з виконання
бюджетів-головним бухгалтером Ольгою Андріївною Головецькою доведена інформація про зміни до Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів в частині зарахування
власних надходжень бюджетних установ. Додатково надані роз’яснення щодо необхідності та порядку відкриття
бюджетними установами рахунків за групою
3155 на виконання наказу міністерства
фінансів України. Присутні на нараді були проінформовані
про проведення коригування доходів, що надійшли
на рахунки 3542 до 19.02.2016, для чого попередньо необхідно провести аналіз цих надходжень.
На питання, що виникли
в процесі проведення наради, були надані
ґрунтовні відповіді.
В
заключному слові начальник управління зосередила увагу на активізації роботи розпорядників коштів та інших клієнтів щодо підключення до системи дистанційного обслуговування.