26 березня 2015 року на базі
Міського методичного кабінету відбулася нарада головних бухгалтерів закладів
освіти м. Вінниці.
Участь у нараді взяли начальник
відділу звітності та бухгалтерського обліку операцій з виконання бюджетів –
головний бухгалтер Колодій Л.А. та заступник начальника відділу видатків та
обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів Гуменюк Е.Є.
Для обговорення на нараді винесені
наступні питання:
1. Ознайомлення із змінами в
чинному законодавстві, що стосуються порядку складання фінансової та бюджетної
звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів питань
бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
2. Ознайомлення з Національними
положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку в державному секторі та
методичними рекомендаціями з бухгалтерського обліку для суб’єктів державного
сектору .
3. Терміни подання планових
показників та змін до них (наказ
МФУ від 28.01.2002 № 57, постанова КМУ
від 28.02.2002 № 228, наказ МФУ
23.08.2012 № 938)
4.
Своєчасність подання карток із зразками підписів (наказ МФУ від 22.06.2012
№758).
5.
Реєстрація бюджетних та фінансових зобов’язань, правильність заповнення
реєстрів зобов’язань (наказ МФУ від 02.03.2012 № 309).
Також були обговорені проблемні
питання, що виникають у головних бухгалтерів, при веденні бухгалтерського обліку
та у ході складання фінансової звітності.