З метою
спрощення та оптимізації взаємодії розпорядників та одержувачів бюджетних
коштів в процесі казначейського обслуговування
Державною казначейською службою України прийнято рішення про
запровадження електронної форми обслуговування клієнтів з використанням
надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних інтернет-технологій.
10 вересня
поточного року за участі Голови
Казначейства України Тетяни Слюз, заступника
директора Департаменту інноваційних розробок Товариства з обмеженою
відповідальністю «УНІТІ-БАРС» Євгена Москаленка та керівників самостійних
структурних підрозділів Казначейства України відбулася презентація системи
дистанційного обслуговування клієнтів казначейства через програмно-технічний
комплекс «Клієнт казначейства –
Казначейство».
Тетяна Слюз наголосила на важливості
використання нового програмно-технічного комплексу. Адже розгортання системи
віддаленого доступу клієнтів Казначейства України через програмно-технічний
комплекс «Клієнт казначейства –
Казначейство» пришвидшить проходження платежів, спростить обслуговування
розпорядників бюджетних коштів, клієнти отримають можливість в режимі реального
часу відстежувати стан рахунків, відкритих в територіальних органах Казначейства.
У кінцевому підсумку буде досягнуто значний економічний ефект завдяки
суттєвій економії часу, зменшенню витрат бюджетних коштів.