01 липня 2015 року управлінням
Державної казначейської служби України у Каховському районі Херсонської
області проведено семінар-нараду з головними бухгалтерами розпорядників та
одержувачів бюджетних коштів, які обслуговуються в управлінні Казначейства на
тему:
«Проблемні питання, які виникають під час казначейського обслуговування
державного та місцевих бюджетів».
На семінар-нараді
розглянуто наступні питання:
1. Порядок
застосування органами Державної казначейської служби України заходів впливу за порушення бюджетного законодавства (наказ ДКСУ від 04.06.2015р.
№156);
2. Порядок
формування Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів. Терміни подання розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів реєстраційної картки, внесення змін до реєстраційної
картки (наказ
МФУ від 22.12.2011р. №1691);
3. Здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,
що закуповуються за бюджетні кошти (ПКМУ від
23.04.2014р. №117) ;
4. Терміни подання до органів казначейства кошторисів, довідок про зміни до кошторисів та інших планових документів що застосовуються
в процесі виконання бюджетів(накази МФУ від 24.12.14 №1407, від 23.08.2012 №938);
5. Аналіз помилок
допущених розпорядниками та
одержувачами бюджетних коштів при складанні
бюджетної та фінансової звітності за І квартал 2015 року;
6. Терміни подання та вимоги до оформлення бюджетної та фінансової звітності у ІІ кварталі 2015 року (наказ МФУ від
24.01.2012 №44).
Керівництво управління
Казначейства надало відповіді на проблемні
питання, які виникають у розпорядників та одержувачів бюджетних коштів при
обслуговуванні в органах Державної казначейської служби України.
За підсумками семінару,
головним бухгалтерам бюджетних
установ було рекомендовано неухильно дотримуватися вимог бюджетного законодавства, здійснювати постійний контроль за
документами, які подаються
до управління Казначейства, та дотримуватися
термінів подачі звітності.