портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ОСНОВНИХ ПОДІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Опубліковано 11 червня 2015 року, 16:41

10 червня 2015 року в  управлінні Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області відбулась робоча зустріч із  розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів щодо концепції розвитку інформаційних технологій Державної казначейської служби України на 2015-2017 роки з питань впровадження системи дистанційного обслуговування  клієнтів через програмно – технічний комплекс “ Клієнт Казначейства- Казначейство”, яка призначена для надання розпорядникам, одержувачам  бюджетних коштів та іншим клієнтам віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів Державної казначейської служби України для автоматизації  процесу виконання бюджетів усіх рівнів.

Під час робочої зустрічі  спеціалістами управління  висвітлено наступні питання:

Ø              удосконалення казначейського обслуговування бюджетних коштів шляхом впровадження та розвитку  системи дистанційного обслуговування  клієнтів  через програмно – технічний комплекс “ Клієнт Казначейства – Казначейство;

Ø              переваги переходу до системи дистанційного обслуговування  клієнтів;

Ø              впровадження та можливості роботи  системи дистанційного обслуговування клієнтів Казначейства;

Ø              умови підключення до системи дистанційного обслуговування клієнтів, підтримка розпорядників та інших клієнтів.

В ході робочої зустрічі було роз'яснено, що впровадження сучасних інформаційних технологій  передбачає створення якісно нових форм організації діяльності органів Державної казначейської служби України та їх структурних підрозділів, оптимізацію взаємодії з органами державної влади та місцевого

самоврядування шляхом надання доступу до державних інформаційних ресурсів, можливості отримувати електронні сервіси з використанням мережі Інтернет.

Учасники семінару активно брали участь в обговоренні вищезазначених питань. Після завершення семінару більшість клієнтів виявили бажання здійснити підключення до системи дистанційного обслуговування клієнтів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux