10
червня 2015 року в управлінні Державної
казначейської служби України у м. Харкові Харківської області відбулась робоча
зустріч із розпорядниками та
одержувачами бюджетних коштів щодо концепції
розвитку інформаційних технологій Державної казначейської служби України на
2015-2017 роки з питань впровадження системи дистанційного
обслуговування клієнтів через програмно
– технічний комплекс “ Клієнт Казначейства- Казначейство”, яка призначена для надання розпорядникам,
одержувачам бюджетних коштів та іншим
клієнтам віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних
ресурсів Державної казначейської служби України для автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів.
Під
час робочої зустрічі спеціалістами
управління висвітлено наступні питання:
Ø
удосконалення
казначейського обслуговування бюджетних коштів шляхом впровадження та
розвитку системи дистанційного
обслуговування клієнтів через програмно – технічний комплекс “ Клієнт
Казначейства – Казначейство;
Ø
переваги
переходу до системи дистанційного обслуговування клієнтів;
Ø
впровадження
та можливості роботи системи
дистанційного обслуговування клієнтів Казначейства;
Ø
умови
підключення до системи дистанційного обслуговування клієнтів, підтримка
розпорядників та інших клієнтів.
В
ході робочої зустрічі було роз'яснено, що впровадження сучасних інформаційних
технологій передбачає створення якісно
нових форм організації діяльності органів Державної казначейської служби
України та їх структурних підрозділів, оптимізацію взаємодії з органами
державної влади та місцевого
самоврядування
шляхом надання доступу до державних інформаційних ресурсів, можливості
отримувати електронні сервіси з використанням мережі Інтернет.
Учасники семінару активно
брали участь в обговоренні вищезазначених питань. Після завершення семінару
більшість клієнтів виявили бажання здійснити підключення до системи
дистанційного обслуговування клієнтів.
|
|