Інформація щодо наданих органами
Державної казначейської служби України розпорядникам (одержувачам) бюджетних
коштів попереджень про неналежне виконання бюджетного законодавства
В межах повноважень, передбачених статтею 112 Бюджетного
кодексу України,
за порушення бюджетного законодавства органи Державної
казначейської служби України застосовують до учасників бюджетного процесу
заходи впливу визначені статтею 117 Бюджетного кодексу України.
У січні - вересні 2014 року за оперативними
даними попереджено 9 225 порушень бюджетного законодавства допущених розпорядниками
та одержувачами коштів державного та місцевих бюджетів на загальну суму 1 742,7
млн грн, у тому числі:
державний
бюджет:
- в процесі взяття або реєстрації зобов’язань, фінансових зобов’язань
надано 2 134 попередження на загальну суму 813,7 млн грн;
- при прийнятті до виконання
платіжних доручень – 329 попереджень на 14,3 млн
грн;
місцеві
бюджети:
- в процесі взяття або реєстрації зобов’язань, фінансових зобов’язань
надано 6 108
попереджень на загальну суму 898,9 млн грн;
- при прийнятті до виконання
платіжних доручень – 654 попередження на 15,8 млн гривень.
Крім цього, в процесі подання кошторисів та інших документів, що застосовуються при
виконанні бюджету, у разі недотримання порядків відкриття (закриття)
рахунків, подання фінансової і бюджетної звітностей та інших випадках порушення
бюджетного законодавства по державному та місцевих бюджетам надано 2 900 попереджень на суму 740,9
млн гривень.
Інформація щодо усунутих розпорядниками (одержувачами)
бюджетних коштів порушень, зафіксованих у попередженнях про неналежне виконання
бюджетного законодавства
У січні - вересні 2014 року за оперативними даними розпорядниками та
одержувачами коштів державного та місцевих бюджетів усунуто 8 601 порушення бюджетного
законодавства на загальну суму 1 356,8 млн грн, у тому числі:
державний
бюджет:
- в процесі взяття або реєстрації зобов’язань,
фінансових зобов’язань усунуто 2 001 порушення на загальну суму 534,0 млн грн;
- при прийнятті до
виконання платіжних доручень – 310 порушень на 13,5 млн грн;
місцеві
бюджети:
- в процесі взяття або реєстрації зобов’язань,
фінансових зобов’язань усунуто 5 689 порушень на
загальну суму 795,5 млн грн;
- при прийнятті до
виконання платіжних доручень – 601 порушення на 13,8 млн гривень.
Крім
цього, усунуто 2 457 порушень на суму 485,7 млн грн, зафіксованих органами
Державної казначейської служби України у попередженнях про неналежне виконання
бюджетного законодавства в процесі
подання кошторисів та інших документів, що застосовуються при виконанні державного
та місцевих бюджетів, у разі
недотримання порядків відкриття (закриття) рахунків, подання фінансової і
бюджетної звітностей та інших випадках порушення норм бюджетного законодавства.
Найбільш суттєві попередження порушень бюджетного законодавства
при обслуговуванні коштів державного та місцевих бюджетів, виявлені
органами Державної казначейської служби України протягом липня - вересня 2014
року
Відмовлено
у реєстрації зобов’язань/фінансових зобов’язань розпорядників і одержувачів
бюджетних коштів та надано попередження про неналежне виконання бюджетного
законодавства:
*державний бюджет*
У липні поточного року територіальним
органом ДКСУ у Дніпропетровській області відмовлено державному університету у
реєстрації бюджетного зобов’язання на суму 814,9 тис. грн у зв’язку з порушенням
Закону України «Про здійснення державних закупівель» від
10.04.2014 у частині невідповідності найменування предмета закупівлі, вказаному
у договорі, звіту та річному плану закупівель.
Територіальним органом ДКСУ у
Запорізькій області у липні поточного року відмовлено військовій частині у
реєстрації бюджетного зобов’язання на суму 700,9 тис. грн у зв’язку з неподанням
підтвердних документів щодо проведення закупівлі, чим порушено вимоги Порядку
реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та
одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України,
затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309.
У вересні поточного року
територіальним органом ДКСУ у Київській області надано попередження про
неналежне виконання бюджетного законодавства державному центру у реєстрації
бюджетного зобов’язання на придбання побутової техніки на суму 119,9 тис. грн у зв’язку з недотриманням обмежень, які
встановлені вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 №65
«Про економію державних коштів та недопущення витрат бюджету».
У вересні поточного року
територіальним органом ДКСУ у Київській області не зареєстровано та не взято на
облік бюджетне зобов’язання за договором слідчого ізолятору Управління Державної пенітенціарної служби
України на суму 89,9 тис. грн у
зв'язку з не вірним визначенням предмету закупівлі, чим не дотримано вимог Порядку
визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки
України від 26.07.2010 №921.
Територіальним органом ДКСУ у
Миколаївській області у липні поточного року не зареєстровано та не взято на
облік бюджетні зобов’язання за трьома договорами навчально-оздоровчого табору
на закупівлю продуктів харчування на суму 635,6 тис. грн у зв’язку з порушенням вимог Закону
України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 у частині невідповідності найменування предмета закупівлі, вказаному
у договорі, звіту та річному плану закупівель.
У серпні поточного року
територіальним органом ДКСУ у Херсонській області відмовлено міжрайонному
управлінню водного господарства у реєстрації бюджетного зобов’язання на суму 294,7 тис. грн на отримання послуг з капітального ремонту будівель у
зв’язку з недотриманням обмежень, які встановлені вимогами постанови Кабінету
Міністрів України від 01.03.2014 №65 «Про економію державних коштів та
недопущення витрат бюджету».
Територіальним органом ДКСУ у м. Києві
у вересні поточного року не зареєстровано та не взято на облік бюджетні
зобов’язання за
двома договорами державного підприємства по капітальному ремонту об'єктів на
загальну суму 105 097,4 тис. грн у
зв’язку з порушенням вимог Порядку використання
коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів, спрямованих
на зменшення обсягів викидів (збільшення абсорбції) парникових газів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
23.03.2011 №348, Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх
експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету
Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
11.05.2011 №560, постанови Кабінету
Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати
товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», зокрема, не
надано документ про затвердження проектно-кошторисної документації, висновок
про проведення експертизи проектно-кошторисної документації, рішення головного
розпорядника бюджетних коштів на попередню оплату, відсутністю у плані заходів,
передбачених робіт з капітального ремонту.
*місцевий бюджет*
Територіальним органом ДКСУ у
Вінницькій області у липні поточного року не зареєстровано та не взято на облік
бюджетні зобов’язання за договором міської ради на виконання
будівельно-монтажних робіт на суму 22
440,2 тис. грн у зв’язку з порушенням вимог Порядку
державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001
№1764, Порядку затвердження титулів будов (об'єктів),
будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів
підприємств державної власності, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 №955, Закону
України «Про здійснення державних закупівель» від
10.04.2014, наказу Міністерства економіки України від
26.07.2010 №922 «Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель»
(відсутнє рішення про відведення земельної ділянки (під будівництво); титул
будови (об'єкта) не погоджений з Мінекономрозвитку;
строки виконання робіт, визначені у договорі, не відповідали строкам,
зазначеним у Звіті про результати проведення процедури відкритих торгів тощо).
У серпні поточного року
територіальним органом ДКСУ у Дніпропетровській області відмовлено відділу
освіти районної державної адміністрації у реєстрації договору на реконструкцію
навчально-спортивної школи на суму 800,0 тис. грн у зв’язку з
відсутністю внутрішньобудівельного
титулу будови та титулу перехідної будови, чим порушено вимоги Порядку
державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001
№1764.
Територіальним органом ДКСУ у
Миколаївській області у липні поточного року не зареєстровано та не взято на
облік бюджетні зобов’язання за договором бюджетної установи міської ради на
виконання капітального ремонту покриття амфітеатру на суму 1 389,8 тис. грн у зв'язку з порушенням вимог Закону України «Про
архітектурну діяльність» від 20.05.1999, Порядку затвердження проектів
будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 11.05.2011 №560, постанови Кабінету Міністрів України від
13.04.2011 № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» (не
надано проектно-кошторисну документацію, позитивний висновок комплексної
державної експертизи, декларацію про початок виконання будівельних робіт згідно
з договором).
Територіальним органом ДКСУ в
Одеській області у липні поточного року не зареєстровано та не взято на облік
бюджетні зобов’язання за договором клінічної лікарні про закупівлю товарів за
державні кошти на суму 6 076,8 тис. грн у зв'язку з
поданням неповного пакета підтвердних документів щодо проведення процедури
закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, а саме: не надані копії
оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про акцепт
пропозиції конкурсних торгів, оголошення про результати процедури закупівлі,
чим порушено вимоги Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014.
Територіальним органом ДКСУ Київської
області у вересні поточного року не зареєстровано та не взято на облік бюджетне
фінансове зобов’язання районного територіального центру соціального
обслуговування на суму 3,9 тис. грн у
зв'язку з перевищенням цін на придбання меблів, чим не дотримано обмежень, які
встановлені вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 04.04.2001 №332
«Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання
та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також
установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного і місцевих
бюджетів».
Відмовлено
у прийнятті до оплати платіжні доручення та надано попередження про неналежне
виконання бюджетного законодавства:
*місцевий бюджет*
Територіальним органом ДКСУ
Львівської області на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від
01.03.2014 №65 «Про економію державних коштів та недопущення витрат бюджету» у
вересні поточного року у звя’зку з не підтвердженням Держфініспекцією у повному обсязі кредиторської
заборгованості за капітальними видатками не прийнято до виконання платіжне
доручення по оплаті кредиторської заборгованості за капітальними видатками
Управління капітального будівництва міської ради на суму 149,2 тис. гривень.
У липні поточного року територіальним
органом ДКСУ Чернігівської області на виконання вимог постанови Кабінету
Міністрів України від 01.03.2014 №65 «Про економію державних коштів та
недопущення витрат бюджету» у звя’зку
з не підтвердженням Держфініспекцією у повному обсязі кредиторської
заборгованості за капітальними видатками не прийнято до виконання платіжне
доручення по оплаті кредиторської заборгованості за капітальними видатками
Управління капітального будівництва міської ради на суму 64,9 тис. гривень.
У серпні поточного року
територіальним органом ДКСУ у Дніпропетровській області, у звя’зку
з порушенням державним центром вимог Порядку казначейського обслуговування
місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від
23.08.2013 №938, а саме: невідповідністю платежу зареєстрованим бюджетним
зобов'язанням та бюджетним фінансовим зобов'язанням, відмовлено у прийнятті до
оплати платіжних доручень на суму 699,6 тис. гривень.