15 березня 2016 року
фахівцями Головного управління Державної казначейської
служби України у Запорізькій області за участі заступника міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради, директора
департаменту фінансової та бюджетної
політики Запорізької міської
ради Малиш В.І. для головних розпорядників бюджетних коштів
Запорізької міської ради проведено семінар з питань удосконалення
казначейського обслуговування шляхом впровадження програмно-технічного
комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство», який надає можливість зовнішнім
клієнтам Казначейства віддаленого доступу до інформаційних ресурсів для
автоматизації процесу виконання бюджетів за допомогою мережі Інтернет.
Начальник управління обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів
Устименко О.В. звернула увагу присутніх на переваги обслуговування клієнтів
через ПТК „Клієнт Казначейства – Казначейство”:
оптимізація роботи завдяки відмові від потоку вхідних та вихідних паперових
документів, прискорення обробки інформації, скорочення часу на обслуговування клієнтів, зменшення кількості помилок
в даних, а також на впровадження у 2016 році розширених функціональних
можливостей зазначеного комплексу.
Виключення потоку паперових документів, окрім прямої економії коштів та
часу, надає ще одну перевагу. Підтверджуючі документи,
якими супроводжуються платіжні документи, достатньо передати до органу Казначейства
лише один раз. Електронну копію такого документа буде збережено у базі даних,
подальше використання цього
документа для підтвердження наступного платежу буде виконуватись
завдяки лише посиланню на збережену копію. Оскільки усі електронні документи підписуються
електронним цифровим підписом, інформація, що знаходяться у базі даних є
повним, достовірним відбитком оригінального
документа.
Головним спеціалістом відділу обслуговування розпорядників коштів та інших
клієнтів місцевих бюджетів управління обслуговування розпорядників коштів та
інших клієнтів Соломко О.В. продемонстровано порядок роботи щодо передачі
документів стосовно планових показників, завантаження інформації про бюджетні
та фінансові зобов’язання та підтвердні документи до них.
Порядок роботи в ПТК
«Клієнт Казначейства – Казначейство» з розподілами
показників зведених кошторисів/розподілами показників зведених планів
асигнувань загального та спеціального фондів місцевих бюджетів, розподілами
виділених бюджетних асигнувань при використанні системи дистанційного
обслуговування клієнтів продемонстровано начальником відділу моніторингу
видатків місцевих бюджетів управління міжбюджетних відносин та моніторингу
видатків місцевих бюджетів Концур О.В.
Присутні на семінарі впевнились в тому, що впровадження системи віддаленого
доступу клієнтів Казначейства через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство»
спростить проходження платежів, обслуговування розпорядників бюджетних коштів
та надасть можливість в режимі реального часу відстежити стан рахунків,
отримання виписок по рахунках та виявили бажання обслуговуватись через
вищезазначений комплекс.