портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

"Гаряча" телефонна лінія: довідково-консультативна допомога у лютому 2018 року

Опубліковано 06 березня 2018 року, 17:48

У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 року №361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.

Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.

Так, протягом лютого 2018 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу – відповіді на 1 465 телефонних дзвінків громадян.

У зверненнях переважала така тематика:

·       функціонування АС «Є-звітність» – 542 звернення;

·       система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» – 290 звернень;

·       виконання судових рішень – 152 звернення;

·       електронне адміністрування ПДВ – 88 звернень;

·       зайво чи помилково сплачені кошти – 80 звернень;

·       контактні номери телефонів та адреси – 75 звернень;

·       субвенції, виплати ПФУ, інші виплати – 45 звернень;

·       реквізити рахунків – 44 звернення;

·       цифровий електронний підпис – 33 звернення;

·       питання роботи Веб-порталу Казначейства – 30 звернень;

·       питання методологічного характеру – 26 звернень;

·       повернення судового збору – 18 звернень.

42 звернення громадян на «гарячу» телефонну лінію Казначейства належать до іншої тематики.

За географією у лютому 2018 року телефонні дзвінки розподілилися таким чином:

·         місто Київ – 534 телефонні дзвінки;

·         з Дніпропетровської області – 106 звернень;

·         з Київської області – 100 звернень;

·         з Харківської області – 76 звернень;

·         з Полтавської області – 60 звернень;

·         з Донецької, Запорізької, Львівської областей – понад 50 звернень з кожної;

·         з Вінницької, Одеської областей – понад 40 звернень з кожної;

·         з Житомирської, Кіровоградської, Черкаської областей – понад 30 звернень з кожної;

·         з Волинської, Рівненської, Сумської, Херсонської, Хмельницької, Чернігівської областей – понад 20 звернень з кожної;

·         із Закарпатської, Івано-Франківської, Луганської, Миколаївської, Чернівецької областей – більше 10 звернень з кожної;

·         найменша кількість – із Тернопільської області – 7 звернень громадян.

 

Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках головних управлінь Казначейства всіх областей.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux