У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії
Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства
фінансів України від 15.03.2016 року №361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за
номером (044) 281-49-16.
Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного
характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються
безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.
Так, протягом лютого 2018 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу – відповіді на 1 465 телефонних
дзвінків громадян.
У зверненнях переважала така тематика:
· функціонування АС «Є-звітність» – 542
звернення;
· система дистанційного обслуговування
«Клієнт Казначейства – Казначейство» – 290 звернень;
· виконання судових рішень – 152 звернення;
· електронне адміністрування ПДВ – 88 звернень;
· зайво чи помилково сплачені кошти – 80
звернень;
· контактні номери телефонів та адреси – 75
звернень;
· субвенції, виплати ПФУ, інші виплати – 45
звернень;
· реквізити рахунків – 44 звернення;
· цифровий електронний підпис – 33
звернення;
· питання роботи Веб-порталу
Казначейства – 30 звернень;
· питання методологічного характеру – 26
звернень;
· повернення судового збору – 18 звернень.
42 звернення громадян на «гарячу» телефонну лінію Казначейства належать до
іншої тематики.
За географією у лютому 2018 року телефонні дзвінки розподілилися таким
чином:
·
місто Київ – 534 телефонні дзвінки;
·
з Дніпропетровської області – 106 звернень;
·
з Київської області – 100 звернень;
·
з Харківської області – 76 звернень;
·
з Полтавської області – 60 звернень;
·
з Донецької, Запорізької, Львівської областей – понад 50 звернень
з кожної;
·
з Вінницької, Одеської областей – понад 40 звернень з кожної;
·
з Житомирської, Кіровоградської, Черкаської областей – понад
30 звернень з кожної;
·
з Волинської, Рівненської, Сумської, Херсонської, Хмельницької,
Чернігівської областей – понад 20 звернень з кожної;
·
із Закарпатської, Івано-Франківської, Луганської, Миколаївської, Чернівецької
областей – більше 10 звернень з кожної;
·
найменша кількість – із Тернопільської області – 7 звернень громадян.
Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні
дзвінки, та графік роботи регіональних
«гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках головних управлінь Казначейства всіх областей.