портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

"Гаряча" телефонна лінія: довідково-консультативна допомога у квітні 2017

Опубліковано 13 травня 2017 року, 13:00

У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 року №361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.

Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.

Так, протягом квітня 2017 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу – відповіді на 637 телефонні дзвінки громадян.

 

У зверненнях переважала така тематика:

·       виконання судових рішень – 156 звернень;

·       субвенції, виплати ПФУ, інші виплати – 115 звернень;

·       реквізити рахунків – 71 звернення;

·       система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» – 58 звернень;

·       електронне адміністрування ПДВ – 46 звернень;

·       зайво чи помилково сплачені кошти – 39 звернень;

·       контактні номери телефонів та адреси – 38 звернень.

 

Решта телефонних дзвінків, а це – більше 100, – належать до такої тематики:

·          повернення судового збору;

·          повернення ПДВ;

·          відкриття-закриття рахунків;

·          питання роботи Веб-порталу Казначейства;

·          питання методологічного характеру тощо.

 

За географією у квітні цього року телефонні дзвінки розподілилися таким чином:

·          місто Київ  283 телефонні дзвінки;

·          з Донецької, Дніпропетровської областей – більше 30 звернень;

·          з Житомирської, Київської, Одеської областей – близько 30 звернень;

·          з Вінницької, Харківської, Херсонської областей – близько 20 звернень.

Найменше всього дзвінків надходить із Закарпатської, Кіровоградської, Рівненської, Чернівецької областей (3–6 звернень).

30 громадян не повідомили, з якої області вони телефонують.

Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках усіх областей.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux