портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

"Гаряча" телефонна лінія: довідково-консультативна допомога у березні 2018 року

Опубліковано 04 квітня 2018 року, 12:27

У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 року №361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.

Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.

Так, протягом березня 2018 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу на 1 568 телефонних дзвінків громадян.

 

У зверненнях переважала така тематика:

·         АС «Є-звітність»: 565 звернень;

·         субвенції, виплати ПФУ: 317 звернень;

·         виконання судових рішень: 159 звернень;

·         контактні номери телефонів і адреси: 118 звернень;

·         система дистанційного обслуговування: 115 звернень;

·         електронне адміністрування ПДВ: 63 звернення;

·         повернення зайво чи помилково сплачених коштів: 55 звернень;

·         реквізити рахунків: 48 звернень;

·         повернення судового збору, робота офіційного Веб-порталу Казначейства, цифровий електронний підпис: по 26 звернень за кожною з тематик;

·         питання методологічного характеру: 24 звернення;

·         звернення стосовно іншої тематики: 26 телефонних дзвінків.

 

За географією у березні поточного року телефонні дзвінки розподілялися таким чином:

·         місто Київ – 369 звернень;

·         з Дніпропетровської області – 171 звернення;

·         з Київської області – 125 звернень;

·         з Донецької області – 110 звернень;

·         з Харківської області – 81 звернення;

·         з Миколаївської області – 70 звернень;

·         з Полтавської області – 66 звернень;

·         з Одеської області – 63 звернення;

·         із Запорізької області – 57 звернень;

·         з Луганської області – 45 звернень;

·         з Вінницької та Львівської областей – по 44 звернень з кожної;

·         з Житомирської області – 39 звернень;

·         із Сумської області – 38 звернень;

·         з Кіровоградської та Херсонської областей – по 28 звернень з кожної;

·         з Волинської та Закарпатської областей – по 26 звернень з кожної;

·         з Чернігівської – 25 звернень;

·         з Черкаської області – 22 звернення;

·         з Рівненської області – 21 звернення;

·         з Хмельницької області – 16 звернень;

·         з Тернопільської та Чернівецької областей – по 13 звернень з кожної.

1 громадянин не повідомив, з якої області він телефонує, 1 з тих, хто звернувся – нерезидент України.

 

Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на офіційному Веб-порталі Казначейства та Веб-сторінках усіх областей.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux