У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії
Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства
фінансів України від 15.03.2016 року №361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за
номером (044) 281-49-16.
Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного
характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються
безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.
Так, протягом березня 2018 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу на 1 568
телефонних дзвінків громадян.
У зверненнях переважала така тематика:
·
АС «Є-звітність»: 565 звернень;
·
субвенції, виплати ПФУ: 317 звернень;
·
виконання судових рішень: 159 звернень;
·
контактні номери телефонів і адреси: 118 звернень;
·
система дистанційного обслуговування: 115 звернень;
·
електронне адміністрування ПДВ: 63 звернення;
·
повернення зайво чи помилково сплачених коштів: 55 звернень;
·
реквізити рахунків: 48 звернень;
·
повернення судового збору, робота офіційного Веб-порталу
Казначейства, цифровий електронний підпис: по 26 звернень за кожною з тематик;
·
питання методологічного характеру: 24 звернення;
·
звернення стосовно іншої тематики: 26 телефонних дзвінків.
За географією у березні поточного року телефонні дзвінки розподілялися
таким чином:
·
місто Київ – 369 звернень;
·
з Дніпропетровської області – 171 звернення;
·
з Київської області – 125 звернень;
·
з Донецької області – 110 звернень;
·
з Харківської області – 81 звернення;
·
з Миколаївської області – 70 звернень;
·
з Полтавської області – 66 звернень;
·
з Одеської області – 63 звернення;
·
із Запорізької області – 57 звернень;
·
з Луганської області – 45 звернень;
·
з Вінницької та Львівської областей – по 44 звернень з кожної;
·
з Житомирської області – 39 звернень;
·
із Сумської області – 38 звернень;
·
з Кіровоградської та Херсонської областей – по 28 звернень з кожної;
·
з Волинської та Закарпатської областей – по 26 звернень з кожної;
·
з Чернігівської – 25 звернень;
·
з Черкаської області – 22 звернення;
·
з Рівненської області – 21 звернення;
·
з Хмельницької області – 16 звернень;
·
з Тернопільської та Чернівецької областей – по 13 звернень з кожної.
1 громадянин не повідомив, з якої області він телефонує, 1 з тих,
хто звернувся – нерезидент України.
Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні
дзвінки, та графік роботи регіональних
«гарячих» ліній розміщені на офіційному Веб-порталі Казначейства та Веб-сторінках усіх областей.