портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

"Гаряча" телефонна лінія: довідково-консультативна допомога у березні 2017

Опубліковано 04 квітня 2017 року, 16:32

 

 

«Гаряча» телефонна лінія:

довідково-консультативна допомога у березні 2017 року

 

У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 року №361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.

Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.

Так, протягом березня 2017 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу – відповіді на 603 телефонні дзвінки громадян.

 

У зверненнях переважала така тематика:

·         виконання судових рішень: 92 звернення;

·         субвенції, виплати ПФУ, інші виплати: 86 звернень;

·         реквізити рахунків: 62 звернення;

·         електронне адміністрування ПДВ: 53 звернення;

·         контактні номери телефонів та адреси: 52 звернення;

·         система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство»: 51 звернення.

 

Решта телефонних дзвінків, а це – більше 200, – належать до такої тематики:

·         зайво чи помилково сплачені кошти;

·         повернення судового збору;

·         повернення ПДВ;

·         відкриття-закриття рахунків;

·         питання роботи Веб-порталу Казначейства;

·         питання методологічного характеру тощо.

 

За географією у березні цього року телефонні дзвінки розподілилися таким чином:

·         місто Київ – 196 дзвінків;

·         з Дніпропетровської області – 30 звернень;

·         з Донецької, Київської, Харківської областей – більше 20 звернень;

·         з Житомирської та Полтавської областей – близько 20 звернень.

Найменше всього дзвінків надходить з Івано-Франківської, Хмельницької, Черкаської та Чернівецької областей.

118 громадян не повідомили, з якої області вони телефонують.

Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках усіх областей.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux