«Гаряча» телефонна лінія:
довідково-консультативна допомога у березні 2017 року
У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії
Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства
фінансів України від 15.03.2016 року №361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за
номером (044) 281-49-16.
Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного
характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються
безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.
Так, протягом березня 2017 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу – відповіді
на 603 телефонні дзвінки
громадян.
У зверненнях переважала така тематика:
·
виконання судових рішень: 92 звернення;
·
субвенції, виплати ПФУ, інші виплати: 86 звернень;
·
реквізити рахунків: 62 звернення;
·
електронне адміністрування ПДВ: 53 звернення;
·
контактні номери телефонів та адреси: 52 звернення;
·
система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство»:
51 звернення.
Решта телефонних дзвінків, а це – більше 200, – належать до такої
тематики:
·
зайво чи помилково сплачені кошти;
·
повернення судового збору;
·
повернення ПДВ;
·
відкриття-закриття рахунків;
·
питання роботи Веб-порталу Казначейства;
·
питання методологічного характеру тощо.
За географією у березні цього року телефонні дзвінки розподілилися таким
чином:
·
місто Київ – 196 дзвінків;
·
з Дніпропетровської області – 30 звернень;
·
з Донецької, Київської, Харківської областей – більше 20 звернень;
·
з Житомирської та Полтавської областей – близько 20 звернень.
Найменше всього дзвінків надходить з Івано-Франківської, Хмельницької,
Черкаської та Чернівецької областей.
118 громадян не повідомили, з якої області вони телефонують.
Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні
дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках усіх областей.