портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

"Гаряча" телефонна лінія: довідково-консультативна допомога у вересні 2017 року

Опубліковано 06 жовтня 2017 року, 17:05

У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 року №361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.

Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.

Так, протягом вересня 2017 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу – відповіді на 524 телефонні дзвінки громадян.

У зверненнях переважала така тематика:

·       виконання судових рішень – 91 звернення;

·       система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» – 82 звернення;

·       зайво чи помилково сплачені кошти – 68 звернень;

·       контактні номери телефонів та адреси – 62 звернення;

·       електронне адміністрування ПДВ – 50 звернень;

·       субвенції, виплати ПФУ, інші виплати – 46 звернень;

·       реквізити рахунків – 37 звернень.

Решта телефонних дзвінків, а це – 88, – належать до такої тематики:

·         повернення судового збору;

·         повернення ПДВ;

·         питання роботи Веб-порталу Казначейства;

·         питання методологічного характеру тощо.

За географією у вересні цього року телефонні дзвінки розподілилися таким чином:

·         місто Київ –208 телефонних дзвінків;

·         з Дніпропетровської області –  60 звернень;

·         з Київської області – 42 звернення;

·         з Донецької області – 37 звернень;

·         з Одеської, Полтавської, Харківської областей – понад 20 звернень з кожної;

·         з Житомирської, Запорізької, Львівської областей – більше 10 звернень з кожної.

Найменше всього дзвінків надійшло: із Закарпатської та Луганської (по 1 з кожної), з Кіровоградської та Сумської областей (по 3 з кожної).

 

Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках головних управлінь Казначейства всіх областей.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux