портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

"Гаряча" телефонна лінія: довідково-консультативна допомога у січні 2018 року

Опубліковано 02 березня 2018 року, 16:22

У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 року №361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.

Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.

Так, протягом січня 2018 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу – відповіді на 1 243 телефонні дзвінки громадян.

У зверненнях переважала така тематика:

·       субвенції, виплати ПФУ, інші виплати – 343 звернення;

·       виконання судових рішень – 171 звернення;

·       система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» – 153 звернення;

·       питання роботи Веб-порталу Казначейства – 150 звернень;

·       контактні номери телефонів та адреси – 107 звернень;

·       реквізити рахунків – 98 звернень;

·       електронне адміністрування ПДВ – 73 звернення;

·       зайво чи помилково сплачені кошти – 51 звернення;

·       питання методологічного характеру – 28 звернень;

·         повернення судового збору – 13 звернень.

56 звернень громадян на «гарячу» телефонну лінію Казначейства належать до іншої тематики.

За географією у січні 2018 року телефонні дзвінки розподілилися таким чином:

·         місто Київ – 362 телефонні дзвінки;

·         з Дніпропетровської області – 118 звернень;

·         з Київської області – 92 звернення;

·         з Харківської області – 70 звернень;

·         із Запорізької, Одеської областей – понад 60 звернень з кожної;

·         із Сумської області – 40 звернень;

·         з Вінницької, Донецької, Кіровоградської, Львівської, Полтавської, Черкаської областей – понад 30 звернень з кожної;

·         з Житомирської, Закарпатської, Івано-Франківської, Луганської, Миколаївської, Рівненської областей – понад 20 звернень з кожної;

·         з Волинської, Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької, Чернігівської областей – 10 і більше звернень з кожної.

 

Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках головних управлінь Казначейства всіх областей.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux