У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії
Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства
фінансів України від 15.03.2016 року №361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за
номером (044) 281-49-16.
Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного
характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються
безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.
Так, протягом січня 2018 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу – відповіді на 1 243 телефонні
дзвінки громадян.
У зверненнях переважала така тематика:
· субвенції, виплати ПФУ, інші виплати – 343
звернення;
· виконання судових рішень – 171 звернення;
· система дистанційного обслуговування
«Клієнт Казначейства – Казначейство» – 153 звернення;
· питання роботи Веб-порталу
Казначейства – 150 звернень;
· контактні номери телефонів та адреси – 107
звернень;
· реквізити рахунків – 98 звернень;
· електронне адміністрування ПДВ – 73 звернення;
· зайво чи помилково сплачені кошти – 51
звернення;
· питання методологічного характеру – 28 звернень;
·
повернення судового збору – 13 звернень.
56 звернень громадян на «гарячу» телефонну лінію Казначейства належать до
іншої тематики.
За географією у січні 2018 року телефонні дзвінки розподілилися таким
чином:
·
місто Київ – 362 телефонні дзвінки;
·
з Дніпропетровської області – 118 звернень;
·
з Київської області – 92 звернення;
·
з Харківської області – 70 звернень;
·
із Запорізької, Одеської областей – понад 60 звернень з кожної;
·
із Сумської області – 40 звернень;
·
з Вінницької, Донецької, Кіровоградської, Львівської, Полтавської, Черкаської
областей – понад 30 звернень з кожної;
·
з Житомирської, Закарпатської, Івано-Франківської, Луганської,
Миколаївської, Рівненської областей – понад 20 звернень з кожної;
·
з Волинської, Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької, Чернігівської
областей – 10 і більше звернень з кожної.
Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні
дзвінки, та графік роботи регіональних
«гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках головних управлінь Казначейства всіх областей.