У Казначействі
відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської
служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від
15.03.2016 року № 361, функціонує «гаряча»
телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.
Звернення, в яких
порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які
не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час
телефонної розмови шляхом надання консультацій.
Так, протягом
листопада 2017 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу –
відповіді на 754 телефонних дзвінків громадян.
У зверненнях
переважала така тематика:
● виконання судових рішень – 171 звернення;
● система дистанційного обслуговування
«Клієнт Казначейства – Казначейство»
–114 звернень;
● контактні номери телефонів – 86 звернень;
● зайво чи помилково сплачені кошти – 75
звернень;
● субвенції, виплати ПФУ, інші виплати – 70
звернень;
● електронне адміністрування ПДВ – 49
звернень;
● реквізити рахунків – 44 звернення.
Решта телефонних
дзвінків, а це – 145, – належать до такої тематики:
● повернення судового збору;
● повернення ПДВ;
● питання роботи Веб-порталу
Казначейства;
● питання методологічного характеру тощо.
За географією у
листопаді цього року телефонні дзвінки розподілилися таким чином:
● місто Київ – 275 звернень;
● з Дніпропетровської, Київської областей –
56 звернень з кожної;
● з Житомирської області – 34 звернення;
● з
Вінницької, Волинської, Донецької, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської,
Полтавської, Харківської областей – понад 20 звернень з кожної;
● із
Запорізької, Луганської, Львівської, Рівненської, Сумської, Черкаської, Чернівецької,
Чернігівської областей – більше 10 звернень з кожної;
● 2
громадянина України не повідомили, з якого вони регіону;
● 1
нерезидент України.
Найменше всього
дзвінків надійшло: з Хмельницької області (7 звернень), із Закарпатської
області (6 звернень), з Івано-Франківської, Тернопільської, Херсонської
областей (по 4 звернення з кожної).
Звертаємо
увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік
роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках
головних управлінь Казначейства всіх областей.