портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

"Гаряча" телефонна лінія: довідково-консультативна допомога у листопаді 2017 року

Опубліковано 07 грудня 2017 року, 12:00

У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 року № 361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.

Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.

 

Так, протягом листопада 2017 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу – відповіді на 754 телефонних дзвінків громадян.

У зверненнях переважала така тематика:

      виконання судових рішень – 171 звернення;

    система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» –114 звернень;

     контактні номери телефонів – 86 звернень;

     зайво чи помилково сплачені кошти – 75 звернень;

     субвенції, виплати ПФУ, інші виплати – 70 звернень;

     електронне адміністрування ПДВ – 49 звернень;

     реквізити рахунків – 44 звернення.

Решта телефонних дзвінків, а це – 145, – належать до такої тематики:

     повернення судового збору;

     повернення ПДВ;

     питання роботи Веб-порталу Казначейства;

     питання методологічного характеру тощо.

За географією у листопаді цього року телефонні дзвінки розподілилися таким чином:

     місто Київ – 275 звернень;

     з Дніпропетровської, Київської областей – 56 звернень з кожної;

     з Житомирської області – 34 звернення;

     з Вінницької, Волинської, Донецької, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Харківської областей – понад 20 звернень з кожної;

    із Запорізької, Луганської, Львівської, Рівненської, Сумської, Черкаської, Чернівецької, Чернігівської областей – більше 10 звернень з кожної;

     2 громадянина України не повідомили, з якого вони регіону;

     1 нерезидент України.

 

 

Найменше всього дзвінків надійшло: з Хмельницької області (7 звернень), із Закарпатської області (6 звернень), з Івано-Франківської, Тернопільської, Херсонської областей (по 4 звернення з кожної).

Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках головних управлінь Казначейства всіх областей.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux