портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

"Гаряча" телефона лінія: довідково-консультативна допомога у грудні 2017 року

Опубліковано 23 січня 2018 року, 17:08

У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 року № 361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.

Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.

 

Так, протягом грудня 2017 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу – відповіді на 992 телефонних дзвінка громадян.

У зверненнях переважала така тематика:

      виконання судових рішень – 215 звернень;

● система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» – 206 звернень;

     контактні номери телефонів – 113 звернень;

     субвенції, виплати ПФУ, інші виплати – 93 звернення;

     реквізити рахунків – 63 звернення;

     зайво чи помилково сплачені кошти – 54 звернення;

     питання роботи Веб-порталу Казначейства – 49 звернень;

     електронне адміністрування ПДВ – 42 звернення;

     повернення судового збору – 36 звернень;

     питання методологічного характеру – 20 звернень.

 

 

Решта телефонних дзвінків, а це – 101 звернення – належать до такої тематики:

     повернення ПДВ;

     відкриття – закриття рахунків;

     тощо.

 

За географією у грудні 2017 року телефонні дзвінки розподілилися таким чином:

     місто Київ – 327 звернень;

     з Київської області – 81 звернення;

     з Дніпропетровської області – 79 звернень;

     з Донецької, Харківської областей – понад 40 звернень з кожної;

   з Житомирської, Одеської, Черкаської областей – понад 30 звернень з кожної;

● з Вінницької, Запорізької, Луганської, Львівської, Миколаївської, Полтавської, Сумської областей – понад 20 звернень з кожної;

● з Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської, Кіровоградської, Рівненської, Тернопільської, Херсонської, Хмельницької, Чернівецької, Чернігівської областей – до 20 звернень з кожної.

 

Найменше всього дзвінків надійшло: з Тернопільської області (8 звернень), з Хмельницької області (7 звернень).

Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках головних управлінь Казначейства всіх областей

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux