У Казначействі
відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської
служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від
15.03.2016 року № 361, функціонує «гаряча»
телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.
Звернення, в яких
порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які
не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час
телефонної розмови шляхом надання консультацій.
Так, протягом грудня 2017 року Казначейством надано
довідково-консультативну допомогу – відповіді на 992 телефонних дзвінка
громадян.
У зверненнях
переважала така тематика:
● виконання судових рішень – 215 звернень;
● система
дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство»
– 206
звернень;
● контактні номери телефонів – 113 звернень;
● субвенції, виплати ПФУ, інші виплати – 93
звернення;
● реквізити рахунків – 63 звернення;
● зайво чи помилково сплачені кошти – 54
звернення;
● питання роботи Веб-порталу
Казначейства – 49 звернень;
● електронне адміністрування ПДВ – 42
звернення;
● повернення судового збору – 36 звернень;
● питання методологічного характеру – 20
звернень.
Решта телефонних
дзвінків, а це – 101 звернення – належать до такої тематики:
● повернення ПДВ;
● відкриття – закриття рахунків;
● тощо.
За географією у
грудні 2017 року телефонні дзвінки розподілилися таким чином:
● місто Київ – 327 звернень;
● з Київської області – 81 звернення;
● з Дніпропетровської області – 79 звернень;
● з Донецької, Харківської областей – понад
40 звернень з кожної;
● з Житомирської, Одеської, Черкаської
областей – понад 30 звернень з кожної;
● з Вінницької,
Запорізької, Луганської, Львівської, Миколаївської, Полтавської, Сумської
областей – понад 20 звернень з кожної;
● з
Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської, Кіровоградської, Рівненської, Тернопільської,
Херсонської, Хмельницької, Чернівецької, Чернігівської областей – до 20
звернень з кожної.
Найменше всього
дзвінків надійшло: з Тернопільської області (8 звернень), з Хмельницької
області (7 звернень).
Звертаємо увагу, що
номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи
регіональних «гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках
головних управлінь Казначейства всіх областей