На чисельні звернення, що надходять на «гарячу» телефонну лінію Державної казначейської служби України (далі – Казначейство) з питання доступу до автоматизованої системи подання електронної звітності клієнтами Державної казначейської служби України (далі – АС «Є-Звітність»)
повідомляємо наступне.
З метою підключення до АС
«Є-Звітність» клієнтом Казначейства на кожну посадову особу надавалася до
органу Казначейства за місцем обслуговування Заявка про надання доступу до системи подання електронної звітності
розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими
фондами АС «Є-Звітність» (далі –
Заявка).
Одним із
обов’язкових до заповнення в Заявці полів є «Серійний номер сертифікату
електронного цифрового підпису», в якому необхідно було вказати саме серійний
номер сертифікату електронного цифрового підпису, отриманий в одному із Акредитованих
центрів сертифікації ключів. Натомість, окремі клієнти Казначейства в зазначеному
полі Заявки вказали серійний номер сертифікату шифрування, що унеможливило
доступ до АС «Є-Звітність».
Для
виправлення ситуації просимо клієнтів Казначейства, у яких наявна проблема
доступу до АС «Є-Звітність», терміново перевірити
правильність заповнення в Заявці поля «Серійний номер сертифікату електронного
цифрового підпису». У випадку допущення помилки необхідно звернутись до органу
Казначейства за місцем обслуговування для уточнення серійного номеру сертифікату електронного цифрового підпису у Заявці.
Відповідні
роз’яснення щодо врегулювання зазначеного питання адміністраторам АС
«Є-Звітність» територіальних органів Казначейства надані.