Казначейство
України надає інформацію щодо проведених державних закупівель
13.03.2013 на деяких
економічних інтернет - виданнях, зокрема,
на сайті “Економічна правда” опублікована інформація
щодо витрат Казначейства на закупівлю послуг таксі та прибиральників,
прес-служба Казначейства України повідомляє, що така інформація не відповідає
дійсності.
Протягом 2010 – 2013 років
Казначейство України здійснювало закупівлю адміністративних послуг у сфері
економіки (послуги з транспортного обслуговування Державної казначейської
служби України; експлуатаційно-господарські послуги, утримання в чистоті
будівель, дворів) шляхом проведення процедури відкритих торгів у відповідності
до вимог Закону України від 01.06.2010 № 2289-VI “Про здійснення державних закупівель” (далі –
Закон) із розміщенням необхідної інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку, встановленому
цим Законом.
Відповідно до умов
документації конкурсних торгів оцінка пропозицій конкурсних торгів у 2010 році
здійснювалась на основі критеріїв – ціна та умови розрахунків; у 2011 – 2013
роках - на основі критерію – ціна.
Протягом 2010 – 2013 років
Комітетом з конкурсних торгів Казначейства прийнято рішення щодо визначення
переможця зазначеної процедури закупівлі, пропозицію конкурсних торгів якого
визнано найбільш економічно вигідною за результатами проведеної оцінки.
Стосовно замовлення легкового автомобіля невідомої марки,
двох легкових автомобілів та трьох мікроавтобусів.
Казначейство відповідно до
постанови Кабінету Міністрів України від 26.12.2011 № 1399 “Про встановлення ліміту легкових автомобілів, що
обслуговують органи виконавчої влади” має власні
автомобілі та не замовляє “таксі” для працівників
протягом 17 років свого існування.
Щодо двозмінного режиму роботи автомобілів та їх залучення
до роботи по вихідних та святкових днях.
Казначейство відповідно до
Положення про Державну казначейську службу України, затвердженого Указом
Президента України від 13.04.2011
№ 460/2011, є учасником системи електронних платежів Національного банку
України та відповідно до покладених завдань, здійснює через систему електронних
платежів Національного банку України розрахунково-касове обслуговування
розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з
коштами бюджетів, спільних із міжнародними фінансовими організаціями проектів.
З метою дотримання
Регламенту роботи системи електронних платежів Національного банку України і,
водночас, задоволення потреб у виконанні особливо важливих платежів,
Національним банком Україні введена технологія виконання платежів, наприкінці
робочого дня системи електронних платежів. Усі учасники системи електронних
платежів, які звертаються до Національного банку України з проханням продовжити
операційний день, залучають Казначейство України до міжбанківських платежів, як
свого контрагента. Після проведення всіх платежів, які закінчуються о 24-00
год., Казначейство України проводить технологічні регламентні роботи, пов’язані
із завершенням операційного дня, які продовжуються до 02-00 – 03-00 год. ночі.
Відповідно до розпоряджень
Кабінету Міністрів України “Про
перенесення робочих днів” з метою
створення сприятливих умов для святкування та раціонального використання
робочого часу рекомендовано
керівникам підприємств, установ і організацій робочі дні переносити на інші дні, за
винятком органів Пенсійного фонду України, Українського державного підприємства
поштового зв’язку «Укрпошта», Державної казначейської служби та банківських
установ.
У зв’язку з вищевикладеним,
робота працівників Казначейства України є ненормованою та не залежить від
вихідних та святкових днів.
Збільшення сум договорів на
закупівлю адміністративних послуг у сфері економіки (послуги з транспортного
обслуговування Державної казначейської служби України;
експлуатаційно-господарські послуги, утримання в чистоті будівель, дворів)
протягом 2010 - 2013 років відбувалося у зв’язку з підвищенням мінімальної
заробітної плати молодшого обслуговуючого персоналу. Зазначене підвищення
відбулось з метою виконання соціальних ініціатив Президента України і
відповідно до вимог законів України про Державний бюджет на відповідний
бюджетний рік та інших нормативно-правових актів, що регулюють зазначене
питання.
У березні 2011 року на
українському інтернет-виданні “Українська правда” оприлюднено некоректну та
непрофесійну інформацію стосовно діяльності Казначейства України, що призвело
до дезінформації громадськості, дискредитації Казначейства України, а також
завданню шкоди іміджу України.
Прес-служба Казначейства
України застерігала керівництво зазначеного інтернет-видання
щодо поширення неправдивих відомостей та пропонувала ввести в штат редакції
фахівців належного професійного рівня, які здатні об’єктивно сприймати та
аналізувати інформацію, що стосується діяльності органів центральної виконавчої
влади, а також звертатися до Казначейства України за фаховими роз’ясненнями при
підготовці публікацій з питань, що стосуються безпосередньої його діяльності.
На жаль, поважним та
авторитетним економічним інтернет-виданням знову
опубліковано непідтверджену та недостовірну інформацію, якою введено в оману
громадськість України.