портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

"Гаряча" телефонна лінія: довідково-консультативна допомога у травні 2017 року

Опубліковано 13 червня 2017 року, 17:30

У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 року №361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.

Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.

Так, протягом травня 2017 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу – відповіді на 613 телефонні дзвінки громадян.

 

У зверненнях переважала така тематика:

·       виконання судових рішень – 158 звернень;

·       субвенції, виплати ПФУ, інші виплати – 81 звернення;

·       контактні номери телефонів та адреси – 69 звернень;

·       реквізити рахунків – 57 звернень;

·       електронне адміністрування ПДВ – 54 звернення;

·       зайво чи помилково сплачені кошти – 52 звернення;

·       система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» – 34 звернення.

 

Решта телефонних дзвінків, а це – більше 100, – належать до такої тематики:

·         повернення судового збору;

·         повернення ПДВ;

·         відкриття-закриття рахунків;

·         питання роботи Веб-порталу Казначейства;

·         питання методологічного характеру тощо.

 

За географією у травні цього року телефонні дзвінки розподілилися таким чином:

·         місто Київ – 241 телефонний дзвінок;

·         з Дніпропетровської, Донецької, Житомирської областей – більше 30 звернень;

·         з Вінницької, Київської, Одеської. Харківської, Чернігівської областей – більше 20 звернень.

Найменше всього дзвінків надійшло з Волинської, Закарпатської, Луганської, Рівненської, Тернопільської, Херсонської, Хмельницької, Чернівецької областей – до 10 телефонних дзвінків з кожної.

23 громадянина не повідомили, з якої області вони телефонують.

Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках усіх областей.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux