портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

"Гаряча" телефонна лінія: довідково-консультативна допомога у липні 2017 року

Опубліковано 11 серпня 2017 року, 11:43

У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 року №361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.

Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.

Так, протягом липня 2017 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу – відповіді на 1 131 телефонний дзвінок громадян.

У зверненнях переважала така тематика:

·       електронне адміністрування ПДВ – 470 звернень;

·       виконання судових рішень – 160 звернень;

·       контактні номери телефонів та адреси – 126 звернень;

·       зайво чи помилково сплачені кошти – 71 звернення;

·       реквізити рахунків – 71 звернення;

·       субвенції, виплати ПФУ, інші виплати – 47 звернень;

·       система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» – 38 звернень.

Решта телефонних дзвінків, а це – близько 150, – належать до такої тематики:

·         повернення судового збору;

·         повернення ПДВ;

·         питання роботи Веб-порталу Казначейства;

·         питання методологічного характеру тощо.

За географією у липні цього року телефонні дзвінки розподілилися таким чином:

·         місто Київ – 405 телефонних дзвінків;

·         з Дніпропетровської області – 94 звернення;

·         з Миколаївської області – 72 звернення;

·         з Вінницької області – 64 звернення;

·         з Київської, Харківської областей – понад 50 звернень з кожної;

·         з Житомирської, Львівської, Одеської областей – понад 40 звернень з кожної;

·         із Запорізької області – 35 звернень;

·         з Донецької, Полтавської, Сумської, Херсонської, Черкаської областей – понад 20 звернень з кожної.

Найменше всього дзвінків надійшло: з Тернопільської (4), Кіровоградської (6), Хмельницької та Чернівецької (7 з кожної) областей.

Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках головних управлінь Казначейства всіх областей.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux