портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

"Гаряча" телефонна лінія: довідково-консультативна допомога у червні 2017 року

Опубліковано 11 липня 2017 року, 17:36

У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 року №361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.

Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.

Так, протягом червня 2017 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу – відповіді на 528 телефонних дзвінків громадян.

У зверненнях переважала така тематика:

·       виконання судових рішень – 95 звернень;

·       зайво чи помилково сплачені кошти – 66 звернень;

·       контактні номери телефонів та адреси – 63 звернення;

·       електронне адміністрування ПДВ – 50 звернень;

·       субвенції, виплати ПФУ, інші виплати – 48 звернень;

·       реквізити рахунків – 47 звернень;

·       система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» – 44 звернення.

Решта телефонних дзвінків, а це – більше 100, – належать до такої тематики:

·         повернення судового збору;

·         повернення ПДВ;

·         відкриття-закриття рахунків;

·         питання роботи Веб-порталу Казначейства;

·         питання методологічного характеру тощо.

За географією у червні цього року телефонні дзвінки розподілилися таким чином:

·         місто Київ – 250 телефонних дзвінків;

·         з Дніпропетровської області – 43 звернення;

·         з Київської області – 32 звернення;

·         з Донецької та Житомирської областей – більше 20 звернень;

·         з Вінницької, Одеської, Полтавської, Харківської областей – близько 20 звернень з кожної;

Найменше всього дзвінків надійшло з Волинської, Івано-Франківської, Миколаївської, Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької областей – 1–2 телефонні дзвінки з кожної.

4 громадянина не повідомили, з якої області вони телефонують.

Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на Веб-сторінках усіх областей.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux