портал в режимі тестування та наповнення
1545
Урядова гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Положення

Опубліковано 07 грудня 2018 року, 20:57

Положення про Науково-експертну раду при Державній казначейській службі України

1. Науково-експертна рада при Державній казначейській службі України (далі – Науково-експертна рада) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом, утвореним для забезпечення участі авторитетних, визнаних фахівців, експертів з питань реалізації державної фінансової, бюджетної політики в напрямку експертної оцінки реформ, які здійснюються в Україні, налагодження ефективної взаємодії Державної казначейської служби України (далі - Казначейство) з науковцями, врахування наукової експертної думки під час реалізації державної' політики у сфері казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів, бухгалтерського обліку і звітності, управління фінансовими ресурсами тощо (далі - у сфері казначейського обслуговування).

2. У своїй діяльності Науково-експертна рада керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Казначейства, а також цим Положенням.

3. Положення про Науково-експертну раду схвалюється на засіданні Науково-експертної ради та затверджується наказом Казначейства.

4. Основними завданнями Науково-експертної ради є:

  • сприяти забезпеченню прозорості і доступності інформації у сфері казначейського обслуговування шляхом участі у розробці науково обґрунтованих підходів щодо контрольних повноважень Казначейства за спрямуванням фінансових ресурсів сектора державного управління та формування системи фінансових показників;
  • підвищувати належне забезпечення збереженості та ефективність використання фінансових ресурсів держави шляхом надання науково-експертних оцінок та розробок рекомендацій щодо поліпшення касового обслуговування бюджетів в контексті переходу на середньострокове бюджетне планування і прогнозування;
  • здійснювати наукове обґрунтування шляхів вдосконалення управління бюджетними коштами на єдиному казначейському рахунку в тому числі механізмів управління залишками єдиного казначейського рахунку;
  • формувати теоретико-методологічні підходи щодо удосконалення системи фінансового менеджменту в Казначействі;
  • сприяти підвищенню якості виконуваних Казначейством функцій шляхом оцінки та експертизи проектів нормативних документів щодо удосконалення організації роботи, формування умов для забезпечення результативності діяльності казначейської системи.

5. Науково-експертна рада відповідно до покладених на неї завдань:

  • забезпечує постійну роботу в напрямку експертної оцінки реформ у сфері казначейського обслуговування;
  • проводить засідання, які є основною формою її роботи;
  • запрошує до участі у засіданнях уповноважених представників Казначейства з правом дорадчого голосу;
  • готує та подає керівництву Казначейства рекомендаційні пропозиції щодо організації консультацій з громадськістю;
  • подає керівництву Казначейства для розгляду пропозиції щодо підготовки проектів нормативно-правових актів з питань реалізації державної політики у сфері казначейського обслуговування, удосконалення роботи Казначейства;
  • проводить наукову експертизу проектів нормативно-правових актів у сфері казначейського обслуговування, розроблених Казначейством;
  • готує та подає керівництву Казначейства пропозиції, що носять легітимний характер до розглянутих нормативно-правових актів;
  • інформує в обов'язковому порядку громадськість про свою діяльність, прийняті рішення та їх виконання на офіційному Веб-порталі Казначейства та в інший прийнятний спосіб;
  • бере участь у консультаціях з громадськістю, що проводяться у формі публічного громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, розроблених Казначейством;
  • бере участь у проведенні публічних заходів, що потребують залучення членів Науково-експертної ради (колегії, семінари, прес-конференції, інші тематичні заходи);
  • бере участь у підготовці публікацій до Всеукраїнського науково-практичного журналу «Казна України» та інших фахових видань;
  • готує та оприлюднює щорічний звіт про свою діяльність.

6. Науково-експертна рада має право:

  • залучати до роботи Науково-експертної ради працівників Казначейства, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, представників вітчизняних та міжнародних експертних і наукових організацій, підприємств, установ та організацій (за згодою їх керівників), а також окремих фахівців;
  • організовувати і проводити семінари, конференції, засідання та інші заходи, з питань, що належать до компетенції Науково-експертної ради;
  • отримувати від Казначейства проекти нормативно-правових актів у сфері казначейського обслуговування з питань, що потребують проведення фахової наукової експертизи.

Члени Науково-експертної ради мають право доступу в установленому порядку до приміщень Казначейства.

7. Строк повноважень складу Науково-експертної ради - два роки.

8. Членство в Науково-експертній раді є індивідуальним.

9. Науково-експертну раду очолює голова, який обирається з числа членів ради на її першому засіданні шляхом голосування.

10. Голова Науково-експертної ради:

  • організовує діяльність Науково-експертної ради;
  • скликає та організовує підготовку та проведення її засідань;
  • підписує документи від імені Науково-експертної ради;
  • представляє Науково-експертну раду у відносинах з Казначейством, органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, засобами масової інформації.

11. Функції секретаря Науково-експертної ради виконуються працівником Управління інформаційної політики та міжнародного співробітництва. Секретар не є членом Науково-експертної ради.

12. Основною формою роботи Науково-експертної ради є засідання, що проводяться у разі потреби, але не рідше ніж один раз на квартал.

У засіданнях Науково-експертної ради бере участь з правом дорадчого голосу уповноважений представник Казначейства.

За запрошенням голови Науково-експертної ради у її засіданнях можуть брати участь інші особи.

13. Рішення Науково-експертної ради приймається відкритим голосуванням простою більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

Рішення Науково-експертної ради мають рекомендаційний характер і надаються для розгляду керівництвом Казначейства.

Рішення Казначейства, прийняте за результатами розгляду рекомендованих пропозицій Науково-експертної ради, не пізніше ніж у десятиденний строк після його прийняття в обов'язковому порядку доводиться до відома членів Науково-експертної ради та громадськості шляхом його оприлюднення на офіційному веб-порталі Казначейства та в інший прийнятний спосіб.

14. Науково-експертна рада інформує Казначейство та громадськість про свою роботу шляхом розміщення в обов'язковому порядку в спеціально створеній рубриці «Науково-експертна рада» на офіційному веб-порталі Казначейства та/або оприлюднення в інший прийнятний спосіб матеріалів про Положення, склад, прийняті рекомендовані рішення, протоколи засідань, щорічні звіти про її роботу.

15. Забезпечення Науково-експертної ради приміщенням для організації поточної роботи науковців-експертів та проведення її засідань здійснює Казначейство.


Завантажити файл (у форматі pdf)